+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [Dienst] 3D printer

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    1.863
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

[Dienst] 3D printer

Sinds een maand of twee heb ik een 3D printer en ik ben er inmiddels bekend genoeg mee om het aan te durven om ook voor jullie te gaan printen. Qua kosten zal het goedkoop blijven gezien ik er niks aan hoef te verdienen, het enigste wat je betaald is het filament en de gebruikte stroom, die kosten hangen weer af van soort filament en printtijd.

Op dit moment heb ik alleen geprint met PLA, maar ik doe graag ervaring op met andere filamenten. Heb je dus iets speciaals, dan gaan we dat gewoon proberen.

Verder zijn de specs:
    Buildplatform: 200x200x200 mm
    Max temperatuur: 245 C

Dus heb jij voor een casemod of iets anders een 3D geprint item nodig, doe dan een post in dit topic of stuur een berichtje dan doe ik een prijsopgave terug.

Laatst gewijzigd door ProAce; 19-09-16 om 14:24.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    106
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Gebookmarked. Hopelijk heb ik snel wat klusjes voor je .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    1.723
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    pioneer-ddj-wego2-black.jpg

een afdek kap voor hierop is dat mogelijk en zoja wat kost dat
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    1.863
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mixedup Bekijk Berichten
    Bijlage 20696

een afdek kap voor hierop is dat mogelijk en zoja wat kost dat
    Dat kan, als jij een ontwerp hebt dan kan ik dat zo uitprinten en uitrekenen wat het gaat kosten.

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    1.723
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ProAce Bekijk Berichten
    Dat kan, als jij een ontwerp hebt dan kan ik dat zo uitprinten en uitrekenen wat het gaat kosten.
    jeej ja gewoon simpel tegen het stof maar zal is zien
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    106
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Oi oi,

Zou je mij kunnen vertellen wat het kost (inclusief verzendkosten) om onderstaande STL files te printen (en of ze uberhaupt mogelijk zijn om te printen)? En natuurlijk wat de levertermijn is.

http://sw333t.vanwilligenburg.eu/3D/cover1.stl
    http://sw333t.vanwilligenburg.eu/3D/cover2.stl

Welke kleur(en) kan je nu overigens in printen?

Alvast bedankt.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    1.863
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Oi oi,

Zou je mij kunnen vertellen wat het kost (inclusief verzendkosten) om onderstaande STL files te printen (en of ze uberhaupt mogelijk zijn om te printen)? En natuurlijk wat de levertermijn is.

http://sw333t.vanwilligenburg.eu/3D/cover1.stl
    http://sw333t.vanwilligenburg.eu/3D/cover2.stl

Welke kleur(en) kan je nu overigens in printen?

Alvast bedankt.
    De prijs hangt af van de laaghoogte die je aan wilt houden. Oftewel uit hoeveel laagjes het model opgebouwd wordt. Ik kan printen met een laagdikte van 0.05 tot 0.4. Waarbij de laatste het snelst is en de eerste het gedetailleerdst.

Ik krijg morgen wit, zwart en rood filament binnen.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    106
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Wat is aan te raden? Want de laagdikte zegt me weinig eerlijk gezegd. Ik zie her en der voorbeelden van 0,2 mm. Wat zou dat gaat kosten? In het zwart.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    1.863
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Zie hier voor het verschil, ik zou het op .1 doen, dan heb je net wat minder het laagjes gevoel.
    Voor 0.2 komt het op:
    € 5 exclusief
    Voor 0.1 komt het op:
    € 7.50 exclusief

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    106
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Doe inderdaad die 0,1 dan. Dat scheelt een hoop.

Is die 7,50 voor alle twee de printjes?
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten