+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Test printplaat

Senior Member lemonade has a spectacular aura aboutlemonade has a spectacular aura aboutlemonade has a spectacular aura about lemonade's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Sep-10
    Reputatie Macht
    4

Test printplaat

Even een foto van een test printplaat betreft spoorbreedte en onderlinge afstand.

Deze printplaat is gemaakt in een bubbel etstank. Volgende week krijg ik mijn sproei-ets bak binnen, waarmee het mogelijk is om sneller, en precies te etsen (althans zo wordt gezegd).

Ben erg blij met deze resultaten, hierdoor kan ik eindelijk beginnen aan de aansturing voor mn casemod. Alles word SMD dus veel mogelijkheden bij beperkte ruimte.

Vanaf 6 mil (0,15mm) worden de banen erg vervormd. Bij 8mil mil (0,254mm) zijn de banen redelijk recht. Ik denk dat de onderlinge afstand tot 6mil ook haalbaar is.

Grtz, Raoul

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Volgens mij hoort dit thuis in de categorie Electronica ipv fotografie, heb hem daarom verplaatst.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Topic polluter soppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nice soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    7
    Oioi m8,

Je kunt ook gewoon een buildlog beginnen waar je dit soort dingen in post ben persoonlijk best benieuwd wat je met je ledjes weet te bereiken dus ik zou hem volgen

Mocht je dit beslissen dan pm ff een admin of ze dit voor je willen verplaatsen
    succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.

http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Volgens mij hoort dit thuis in de categorie Electronica ipv fotografie, heb hem daarom verplaatst.
    Ja en nee, met etsen doe je ook een soort van ontwikkelen wat je ook als fotografie kunt zien .

Senior Member lemonade has a spectacular aura aboutlemonade has a spectacular aura aboutlemonade has a spectacular aura about lemonade's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Sep-10
    Reputatie Macht
    4
    Ben momenteel nog een schema aant opstellen, en op zoek naar een 2400+ DPI printer. Momenteel is mn printer slechts 1200 DPI, waardoor ik problemen krijg bij sporen kleiner dan 8mil (niet genoeg dots per inch ). Tegen die tijd laat ik nog wat weten

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten