+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: NZXT fancontroller behoud zijn instellingen niet

Junior Member Tath is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Reputatie Macht
    0

NZXT fancontroller behoud zijn instellingen niet

Ik heb sinds dec 2010 de Sentry NZXT in gebruik erg mooi om te zien maar sinds enige tijd schakelt het display bij het opstarten terug naar de fabrieksinstellingen. ik heb er al een nieuwe batterij CR2032 in geplaatst maar helaas iedere keer als ik opnieuw opstart schakelt het display naar fabrieksinstellingen. ik heb de handleiding verslonden maar geen oplossing gevonden. HELP

Senior Member thiesggb has a spectacular aura aboutthiesggb has a spectacular aura about thiesggb's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    Als je de sentry lx bedoelt, die hebben hier wel vaker problemen mee, Google maar eens.
    Zit er nog garantie op? Dan gelijk rma dat ding.

Junior Member Tath is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Reputatie Macht
    0
    Net terug uit france en zie in mijn mail dat ik het display retour kan sturen RMA.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    achjah doet de mijne ook niet , maar ik stoor me er niet aan
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten