+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welke digitale camera voor rond de 120

Member BlackWhizz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 29-Jan-10
    Reputatie Macht
    3

Welke digitale camera voor rond de 120

Topic titel zegt t al. Ik wil een nieuwe digitale camera die ik makkelijk mee kan nemen. Echter weet ik niet waar ik op moet letten. iemand tips? Ik ga hem hier sowieso lokaal halen.

Maar ik heb er gewoon weinig verstand van.

Eisen van mijn kant zijn:
    - Klein
    - Stevig (voorkeur gaat uit naar een alu behuizing)
    - Goede kwaliteit foto's (goed is relatief ik verwacht zeker geen DSLR kwaliteit)
    - Accu, oplaadbare batterijen werken hier niet. Zusje kaapt die batterijen altijd en ik maar nieuwen kopen.
    - Camera moet op een statief kunnen staan

Waar moet ik (nog meer) op letten als ik de lokale cameraboer bezoek?
    Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Persoonlijk gezien zou ik niet naar de lokale cameraboer gaan (mss enkel om de modellen vast te houden en te proberen). Meestal zijn ze namelijk een stuk duurder dat de camera's via Webshops.

Verder is 120 euro een niet heel erg ruim budget.

Maar in mijn ogen zouden deze wel prima bij de meeste van jouw eisen passen:

- Canon PowerShot A3100 IS,
    - Panasonic DMC-FS10,
    - Fuji FinePix JX200.

Ik heb nu enkel naar de merken gekeken die ik zelf ook gehad heb, andere merken heb ik geen ervaring mee.

Member BlackWhizz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 29-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik had een Sony W5. Super camera alleen wat lomp gebouwd. Bij de mediamarkt heb ik ook een leuke dunnere Sony gezien. Is dat nog steeds goede kwaliteit?

Edit: Budget is verhoogd naar rond de 150 euro. Ik realiseer me nu zelf dat er ook vet weinig keuze is.
    Laatst gewijzigd door BlackWhizz; 13-07-10 om 16:47.
    Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten