Dat is nu een raam, ik moest ook 10x kijken, maar daar hebben ze dus een Raam zitten met daaronder balkondeuren![]()

Dat is nu een raam, ik moest ook 10x kijken, maar daar hebben ze dus een Raam zitten met daaronder balkondeuren![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Dan heb ze daar wel heule rare ramen hoor..![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Wow wat een reacties ineens! Haha. Bedankt allen!
wwwicked heeft het goed gezien. Een 500D met een Canon 10-22mm UWA objectiefje
.
@ the_cyberspace:
Inderdaad niet ver van jou vandaan, hoeveel is het hemelsbreed... amper 8km denk ik. En idd, beetje vaag huis vind ik dat ook altijd.. rare voorkant in ieder geval.![]()
foto 6 december vorig jaar zwager liet de hond uit![]()
En een foto van die zelfde dag van mij in thailand koh samet waar ik over 8 dagen weer oud en nieuw vier![]()
![]()

Das wel een wereld van verschil zeg!
Maar fijne vakantie, geniet ervan.. En uiteraard fijne feestdagen en een gezond 2012 gewenst alvast, maar dat komt wel goed als ik de onderste foto bekijk![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
datwordt weer 4 inch mortieren op t strand kopen. zal nog wat meer foto's posten
leuk vooruitzicht :
![]()
Laatst gewijzigd door X-Tripiot; 21-12-11 om 13:16.

winter in pluskut

Hierin het nog een tikkeltje ergerde vorige keer dat het zo hard sneeuwde (eind 2010) had ik ook net een dagje vrij
![]()