Kwam deze nog tegen in de oude doos.
-zie dat ik ze al een keer gepost had.. een jaar terug-
Ik zie dat er best wel mooie foto's tussen zitten, maakt mij wel benieuwd welke camera en belichtingstijden werden gebruikt en in het geval van DSLR's, welke lens.
Asus Rampage II Extreme
Intel Core i7 920
6 GB Mushkin PC3-12800
MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
Corsair Nova 64GB SSD (OS)
Intel X25-M 80GB SSD (Games)
1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
Cooler Master 1000W voeding
Cooler Master Cosmos S
Windows 7 64bit

Van mijn foto's kan ik de belichtingstijden niet meer zien (bewerking in photoshop) en de originelen heb ik niet hier. Ik weet dat bij de foto van de tank het diafragma op 11 stond en de iso op 320. M'n camera is een Canon 50D met een 17-85 F4-5.6 ISM lens. De blaadjes heb ik gemaakt met m'n Sigma 50mm F2.8 Macro lens. Daar weet ik verder ook niet veel van..
Jammer dat bewerking in fotoshop die gegevens wistOf is er een manier om die info wel te houden?
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
Bij mij blijft de exif info ook behouden, kan zijn dat het verloren gaat als je opslaan als doet en een ander formaat kiest misschien?
Eerlijk heb ik daar nooit echt op gelet, ik moet wel toegeven dat niet alle exif data meegaat het nieuwe bestand in...
Asus Rampage II Extreme
Intel Core i7 920
6 GB Mushkin PC3-12800
MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
Corsair Nova 64GB SSD (OS)
Intel X25-M 80GB SSD (Games)
1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
Cooler Master 1000W voeding
Cooler Master Cosmos S
Windows 7 64bit
Vandaag een client met een kapotte computer beweerde dat ze de zijpanelen eraf had gehaald om hem af en toe schoon te maken...![]()
sprry voor de crappy pics
![]()
succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.
http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
Gisteren wat foto's geschoten
![]()
Laatst gewijzigd door MrGiorgio; 28-11-11 om 05:53.
. .
Auto van de maat van mn vader. Op spa franc, 300sl mercedes dag. Daarnaast nog een hoop mclarens merc 722's, mocht daar vraag naar zijn post ik het wel.
![]()
Daar is vast wel vraag naar, maar die kan denk ik beter in het auto topic.
. .
heb ze zelf geschoten ja stond gewoon in de woonkamer onder het bureau. Kun je je voorstellen hoe de rest eruit zag?![]()
succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.
http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Heel herkenbaar van m`n jaren dat ik als pc bouwer/reparatieman aan het het werk was...
De computer is net als de stofzuiger, die zuigt van allerlei rommel en zooi en stof aan zoals op de foto wel te zien is. Deze is vrij extreem inderdaad en ook ik heb ze erger gezien
En in dit geval moet je gewoon over een compressor beschikken die uiteraard buiten staat of buiten kan staan, die zooi wil je echt niet binnen hebben
Een mooie aktie foto tijdens het schoonmaken zou ook wel leuk zijn trouwens!![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

dat is gewoon een combinatie van stof en roken (je ziet zo de gele nicotine overal...) door het roken blijft het stof nog eens extra goed overal aan plakken
heb hier ook nog ergens foto's van een pc dat ik eens moest repareren, vind ze alleen niet direct
en ik heb deze toen ook even buiten uitgespoten met de compressor maar had toch beter ook even een mondmasker opgedaan toen :O het was even lokaal zeer mistig
Greetz B0B0
Pfff... ik vind het wel heftig dan (overigens ook de andere verhalen). Toen ik mijn pc'tje na drie jaar eens openmaakte, dat was ten tijde dat ik nog nooit een pc van binnen had gezien en laat staan het ding open durfde te maken, zag er iig een stuk schoner uit.
Maar bah... wat een gore zooi. Ik snap echt niet hoe goor mensen kunnen zijn, althans ik ga er van uit dat de ruimte waarin de pc stond niet zo schoon was dat je van de vloer kon eten.... brrr. Kon die pc eigenlijk nog wel normaal functioneren? haha
De eerste keer dat ik het geprobeerd sequence foto's te maken, en dit is het resultaat:
(right click -> view image)
Jammer genoeg waren de foto's waar de wakeboarder viel, het beste ..![]()