+ Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4121314
Resultaten 261 tot 280 van de 280

Onderwerp: Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :)

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Met de D3100 en zonder nabewerking of iets dergelijks.

Gewoon veel schieten, dan zit er wel iets leuks tussen

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    Kwam deze nog tegen in de oude doos.

-zie dat ik ze al een keer gepost had.. een jaar terug-

Senior Member Antyrael will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik zie dat er best wel mooie foto's tussen zitten, maakt mij wel benieuwd welke camera en belichtingstijden werden gebruikt en in het geval van DSLR's, welke lens.
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
    Corsair Nova 64GB SSD (OS)
    Intel X25-M 80GB SSD (Games)
    1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
    Cooler Master 1000W voeding
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Pannenkoek animal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the rough animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Reputatie Macht
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antyrael Bekijk Berichten
    Ik zie dat er best wel mooie foto's tussen zitten, maakt mij wel benieuwd welke camera en belichtingstijden werden gebruikt en in het geval van DSLR's, welke lens.
    Van mijn foto's kan ik de belichtingstijden niet meer zien (bewerking in photoshop) en de originelen heb ik niet hier. Ik weet dat bij de foto van de tank het diafragma op 11 stond en de iso op 320. M'n camera is een Canon 50D met een 17-85 F4-5.6 ISM lens. De blaadjes heb ik gemaakt met m'n Sigma 50mm F2.8 Macro lens. Daar weet ik verder ook niet veel van..

Jammer dat bewerking in fotoshop die gegevens wist Of is er een manier om die info wel te houden?
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Senior Member Mannozels has a spectacular aura aboutMannozels has a spectacular aura aboutMannozels has a spectacular aura about Mannozels's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 22-May-11
    Reputatie Macht
    4
    Bij mij blijft die data wel behouden als ik ze door photoshop haal..

Uit een nikon D40, 1/50 sluitertijd, diafragma van 5.6 op iso 800.
    owja geschoten met de standaard 18 / 55 lens die je erbij krijgt.

Senior Member Antyrael will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Bij mij blijft de exif info ook behouden, kan zijn dat het verloren gaat als je opslaan als doet en een ander formaat kiest misschien?
    Eerlijk heb ik daar nooit echt op gelet, ik moet wel toegeven dat niet alle exif data meegaat het nieuwe bestand in...
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
    Corsair Nova 64GB SSD (OS)
    Intel X25-M 80GB SSD (Games)
    1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
    Cooler Master 1000W voeding
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Topic polluter soppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nice soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    7
    Vandaag een client met een kapotte computer beweerde dat ze de zijpanelen eraf had gehaald om hem af en toe schoon te maken...

sprry voor de crappy pics

succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.

http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Pannenkoek animal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the roughanimal baars is a jewel in the rough animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Reputatie Macht
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antyrael Bekijk Berichten
    Bij mij blijft de exif info ook behouden, kan zijn dat het verloren gaat als je opslaan als doet en een ander formaat kiest misschien?
    Eerlijk heb ik daar nooit echt op gelet, ik moet wel toegeven dat niet alle exif data meegaat het nieuwe bestand in...
    Misschien dat het met een wat 'extremere' bewerking en het aanmaken van verschillende lagen te maken heeft.. Zal de originelen eens even opzoeken voor de uitgebreide info.
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Senior Member Mannozels has a spectacular aura aboutMannozels has a spectacular aura aboutMannozels has a spectacular aura about Mannozels's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 22-May-11
    Reputatie Macht
    4
    ook al maak je verschillende lagen aan,
    merge ze allemaal samen zodat het 1 laag word, als je dan opslaan als doet blijft alles behouden.

*wel de extensie hetzelfde houden volgens mij*

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soppy Bekijk Berichten
    Vandaag een client met een kapotte computer beweerde dat ze de zijpanelen eraf had gehaald om hem af en toe schoon te maken...

mooi schoon

Guestlist member MrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to behold MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Gisteren wat foto's geschoten

Laatst gewijzigd door MrGiorgio; 28-11-11 om 05:53.
    . .

Junior Member Donnie1992 is on a distinguished road Donnie1992's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Oct-09
    Reputatie Macht
    3

Holy shit en gadveredamme!
    Helaas moet ik zeggen dat ik ze nog slechte ben tegengekomen.

Senior Member z999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura about z999's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    Auto van de maat van mn vader. Op spa franc, 300sl mercedes dag. Daarnaast nog een hoop mclarens merc 722's, mocht daar vraag naar zijn post ik het wel.

Guestlist member MrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to behold MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Daar is vast wel vraag naar, maar die kan denk ik beter in het auto topic.
    . .

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2

Heb je dat echt zelf geschoten, niet van internet ofzo? Wow, waar stond dat ding in vredesnaam? In een stoffige grafkelder ofzo? WTF

Topic polluter soppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nice soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    7
    heb ze zelf geschoten ja stond gewoon in de woonkamer onder het bureau. Kun je je voorstellen hoe de rest eruit zag?
    succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.

http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Heel herkenbaar van m`n jaren dat ik als pc bouwer/reparatieman aan het het werk was...

De computer is net als de stofzuiger, die zuigt van allerlei rommel en zooi en stof aan zoals op de foto wel te zien is. Deze is vrij extreem inderdaad en ook ik heb ze erger gezien

En in dit geval moet je gewoon over een compressor beschikken die uiteraard buiten staat of buiten kan staan, die zooi wil je echt niet binnen hebben

Een mooie aktie foto tijdens het schoonmaken zou ook wel leuk zijn trouwens!
    "Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Senior Member B0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7
    dat is gewoon een combinatie van stof en roken (je ziet zo de gele nicotine overal...) door het roken blijft het stof nog eens extra goed overal aan plakken
    heb hier ook nog ergens foto's van een pc dat ik eens moest repareren, vind ze alleen niet direct
    en ik heb deze toen ook even buiten uitgespoten met de compressor maar had toch beter ook even een mondmasker opgedaan toen :O het was even lokaal zeer mistig
    Greetz B0B0

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Pfff... ik vind het wel heftig dan (overigens ook de andere verhalen). Toen ik mijn pc'tje na drie jaar eens openmaakte, dat was ten tijde dat ik nog nooit een pc van binnen had gezien en laat staan het ding open durfde te maken , zag er iig een stuk schoner uit.

Maar bah... wat een gore zooi. Ik snap echt niet hoe goor mensen kunnen zijn, althans ik ga er van uit dat de ruimte waarin de pc stond niet zo schoon was dat je van de vloer kon eten.... brrr. Kon die pc eigenlijk nog wel normaal functioneren? haha

DVS
    DVS is offline.
    Junior Member DVS is on a distinguished road DVS's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 01-Apr-12
    Reputatie Macht
    1
    De eerste keer dat ik het geprobeerd sequence foto's te maken, en dit is het resultaat:

(right click -> view image)

Jammer genoeg waren de foto's waar de wakeboarder viel, het beste ..

+ Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4121314

Forum Rechten