denk dat die ook op sciroccoforum.nl zit
altijd leuk om ze nog te zien rijden
Greetz B0B0

denk dat die ook op sciroccoforum.nl zit
altijd leuk om ze nog te zien rijden
Greetz B0B0
hah kan goed hoor. zo veel zie je ze niet meer

vandaag het beestje vanonder zijn deken gehaald
hier wat foto's:
meer dan een jaar onder een zeil staan laat zo zijn sporen na...
door de lak heen geschuurd en beginnen roesten...
dit zijn geen wolken maar grondlak...
snelbinders + hevige windstoten = bad
beestje op zijn "werkplek":
past precies
komende weken nog materiaal (gereedschap) bestellen en dan in actie schieten...
Greetz B0B0
Laatst gewijzigd door B0B0; 11-08-11 om 19:31.

als iemand goede adressen weet voor zandstraalcabine te vinden ik hoor het graag
Greetz B0B0

tijdje terug zag ik op facebook dat iemand stoelen zocht om te bekleden omdat hij avondles hierin ging volgen dus even aangesproken en hij zag het wel zitten om mijn stoelen te doen van de scirocco
hier een eerste resultaat:
bekleed met 1ste keus skai morgenavond mijn passagiersstoel brengen
Greetz B0B0

nog eens een kleine updat brengen hier
na lang zoeken naar een carrosier heb ik eindelijk eentje gevonden die betaalbaar is en die mijn wensen kan verwezenlijken
vandaag oa naar een project gaan kijken van hemzelf nl een limousine kever en knap werk dat daar allemaal insteekt hoor even een foto van zijn project paar jaar terug op vw meeting op spa francorchamps
toen nog zonder al te veel aanpassingen hij is nog steeds niet 100% af maar nu staan er al (new)mini koplampen in en beetle achterlichten knap werk hoor
Greetz B0B0

en de werken zijn begonnen
hier de eerste foto's:
Greetz B0B0

richting aanwijzers zijn ook zo overbodig
Greetz B0B0

update:
blijkbaar door slecht opkrikken was de bodem vanvoor door de jaren heen toch wat aan't roesten gegaan dit hebben ze dan ook maar even bijgewerkt...
het nodige plamuurwerk
Greetz B0B0

nog een updatje
en de eerste extra kost is binnen nieuwe opkrikrand aan beide kanten vanvoor en vanachter :mad:
Greetz B0B0

aangezien er niet teveel reacties komen dan maar meer foto's
Greetz B0B0

we kunnen ook maar moeilijk zeggen dat er zot schoon uit ziet als je ruw aan het schuren bent heDe reacties zullen binnen beginnen lopen eens het ruwere werk gedaan is
![]()
Wou, je pakt het grondig aan. Ik wilde dit met mijn oude auto doen (suzuki swift '93) maar kost zoveel geld he.

jah echt goedkoop is het niet te noemen
ben al blij als ik hem terug in elkaar terug gepuzzeld krijg en terug kon rondcruizen
Greetz B0B0

ziet er al leuk uit zo ^^
nu nog het mechanisme erachter goed krijgen
Greetz B0B0

dinsdag zijn nog een aantal spullen aangekomen van classicparts
het linkse achterlicht is blijkbaar ooit beschadigt geraakt en is slecht gemaakt spijtig genoeg vind ik geen manier om via mail contact op te nemen, want via brief of telefonisch met mijn duitse taalkennis krijg ik dit toch nooit uitgelegd...
deze waren de maandag ook nog gekomen:
de langgezochte doppen voor mijn OZ turbo's uit elkaar te kunnen halen, stomme OZ met hun 10kant bouten...
Greetz B0B0

update
hij staat in de eerste laag grondlak ^^
slot en klink mechanisme eindelijk in orde(heeft de arme carrossier 3 a 4 dagen werk aan gehad...)
de nieuwe krikranden ook mooi in de tectyl
Greetz B0B0

mooi grijswelk kleur zal het uiteindelijk worden?

hoofdkleur gaat vipergrün worden (originele kleur)
de kleur VW L98B dus
de kit/bumpers/spiegels enz komt glanzend zwart
de motorruimte wordt matzwart
Greetz B0B0