Stoere grill man!
Mooi bakkie
Stoere grill man!
Mooi bakkie
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!
Leuke bak, leuk project!
ik volg hem!
i5 750, EVGA P55 FTW, EVGA GTX460 1GB SC, Dominator GT
Hele mooie auto mooi ook die grillwij hebben zelf ook zitten te twijfelen om een Cooper S te nemen
enkel word hem dat niet ivm verhuisplannen dus het moet een Dieseltje worden helaas
okey heeft even geduurd maar nou is er toch een kleine update
ik irriteerde me mateloos aan de oranje lampjes omdat ik gevraagd had voor witte knipperlichten die oranje knipperen.....
maar dat snappen ze bij de dealer niet als je om witte knipperlichten vraagt dat ze dan ook even de lampjes moeten verwisselen![]()
en de side scuttles die bevielen me nietmaar die moesten van oversea komen
maarja
en daarna nog wat pics geknald , zomaar ff , had ik zin in![]()
meer parts zijn onderweg als t goed is![]()
laterrrrrr
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
ziet er idd wel beter uit
waarom denk je dat het volgende spreekwoord bestaat?? : als je iets goed wilt hebben moet je het zelf doen

VET, dit gaat een bommetje op 4 wielen worden!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
ik zal jullie een hint geven wat waarschijnlijk de volgende update word![]()
haha![]()
Laatst gewijzigd door Quadcore; 31-07-10 om 21:42.
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
Heel mooi, ik ben alleen niet zo goed met hints
Oke misschien weet ik het toch.
vandaag lekker weertje dus zijn we maar weer wat kleine dingen gaan doen aan de mini![]()
1. 16mm spacers rondom eronder zetten zodat de velgen wat mooier onder de auto staan
2. Black beltline plakken rondom de auto , vond die chrome strip toch niks dus weg met chrome en zwart erover
3. ander eindstukkie erop (moest modden/dremelen want het is een origineel john cooper works eindstuk die voor t type R53 was en niet voor de R56)
staat m allemaal een stuk beter vind ik zelf![]()
was t weer ff voor deze keer![]()
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

mistlicht verneuqt de achterbumper
Voor de rest dikke update's!
black line staat veel luxer/dieper
Spacers ook wel leuk, maar als je nu gaat verlagen kan je ze er weer vantussen halen![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
ik weet t maar komt met de tijd een aero bumperset rondom dus daar ga ik me ff niet druk om maken
aerokit achterbumper
dus dat gaat met de tijd eraf
ps deze staat ook op 16mm rondom![]()
wat de spacers betreft moet t precies passen , komen van een zelfde mini af met dezelfde wielmaten, voor gaat hij iets aanlopen maar kaar komen 12mm erop dan is dat ook verholpen
![]()
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

kwijl kwijl kwijl.
Me wantz!
Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling
wallpapertje![]()
![]()
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
vandaag weer eens een keer aan t "shoppen" geweest en wat ideetjes bekeken
zo mag hij van mij wel worden hoor![]()
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

Love it!
Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling

No such thing as too low![]()
To low bestaat wel degelijk (zeker als je gebruik maakt van veren op basis van veren, ja cryptisch i know).
Maar bij elke drempel helemaal af moeten remmen naar stapvoets en dan nog schuin er over heen moeten vind ik te ver gaan.
In mijn ogen.. wil je low --> Airride. Kan je tenminste nog naar een redelijk normale drempelstand.