+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Lars' Aprilia RS 50 Lorenzo

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Haha treu, maar 145+ trekt echt op alles met originele remmerij
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Haha treu, maar 145+ trekt echt op alles met originele remmerij
    Aprillia RS 50 is gewoon de maybach onder de brommerds dat is gewoon kwaliteit maar zo gauw je boven de 120 km/uur komt zou ik ten alle tijden zeer goede remmen etc. willen hebben.
    Ook zou ik al liep de brommer maar 80 km/uur gelijk stalen remleidingen erop gooien en goede banden. (dit omdat de banden vd haga van mij echt slecht waren) voor de rest zijn het super brommerds
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

Senior Member z999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura about z999's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    een 125cc blok is geen goed plan tbh.

Heb veel gekloot met scooters en brommers, mits je écht weet wat je doet kan je aardig gekke snelheden halen. Ik ben alleen niet zo'n grote fan van mina schakel blok. Liever een derbi, iets solider. De brommers zelf ga ik niet over oordelen, ken de nwe types ed niet.

Had destijds een aerox met 21,5 pk's, en een motorhispania met 19,8ish. Maar dan heb ik het over minimaal 11 jaar terug, kan wezen dat er dingen verandert zijn ondertussen

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Tja, Aerox he... een van de scooters uit die tijd met een enorm stevig frame.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten