Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Eeuhm jawel, binnen 1.5 of 2 maanden moet het erin hangen als me portomonee het volhoud
gisterten heb ik de turbo kit besteld (2ehands)bij RSP. (rising sun preformance)
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Home page neem ik aan? Kijk bij turbo's maar hebben niksOok zie ik peugeot niet in de lijst staan
![]()

Rising sun oftewel japans
En ik zit op meerdere civic forums, dus klanten korting komt er dan ook bij.
Mayhem
Wat voor blokje licht hier in?
Als er een V-tec in licht ben je mooi genaaid.
Iig wel leuk project!
verder nog even..
Een compressor op je civic is niet alles hoor
En betreft het hier een mechanisch aangedreven turbo?
Zoja, dan ben je nog wel even bezig, dan licht die er niet binnen een maandje in![]()
'95 3S-GTE HKS turbo charged Toyota Corolla
285 Horses under the hood!
Omdat die motorblokken waardeloos zijn.
Honda heeft niet voor niks zoveel v-tecs terug naar de fabriek gehaald en later uit de productie gehaald..

Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling
Ik heb jaren plezier gehad van een B16A1 vtec motorblok wat ik echt dag in dag uit op zn donder heb gegeven en zeer weinig problemen mee gehad , deze was ook gekieteld van 163 naar 196 pk en draaide 9200rpm dus slecht kan je dat niet noemen al zeg ik t zelf![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
Het zijn niet allemaal slechte, maar dit is wat ik bij diverse Honda garages heb gehoord.
Ik wou het ook alleen maar even mededelen![]()
Ik denk het niet kenny
Het kan goed zijn dat jij wel een fatsoenlijk blok hebt, maar Honda heeft zelf toegegeven dat de V-tecs niet zo geweldig waren.
Als ze zo goed waren zouden ze die ook niet zo snel uit de productie halen toch?
En ja I know, ik heb het fout gezien, ik dacht dat je een snaar aangedreven compressor wou, maar het betreft hier dus een turbo aangedreven door je uitlaat gassen.
En de naam Focus heeft ook niks met auto's oid te maken hoor
EDIT:
Het probleem van de v-tecs is zon irritante tik, dat van het LMA af komt.
Deze versies zijn later ook aangepast, alleen de eerste V-tecs hadden dit probleem.
Ik weet niet van welk bouwjaar de jouwe is, maar zal dan wel van NA dit probleem zijn.
Dat tikken is btw ook makkelijk te verhelpen door een Type-R LMA te plaatsen.

Tjha ieder zijn punt erover, ik weet wel dat vtec gewoon ge-wel-dig is!
Mayhem
Heb je btw een 3-stage V-tec?