+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 19 van de 19

Onderwerp: fatal_error.be 206 widebody project

Junior Member . fatal_error.be is on a distinguished road fatal_error.be's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4

fatal_error.be 206 widebody project

hey
    iedereen dacht zal maar eens wat pic's zetten met wat ik nog bezig ben na mijn pc

het standaard ding

een beetje meer lucht

het uitpassen van de kit

dan zijn we begonnen met de eerste matjes te leggen

zo dat was het dan voorlopig
    iemand die een vraag stelt is dom voor 1 dag iemand die nooit vraagt is dom voor altijd!

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    Aardige verbouwing succes ermee

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Heb je nou het tape erbij in geknutseld achter bij de kofferbak

Succes er mee iig, want zo te zien heb je nog genoeg te doen.

☢ Kleine Game Tower !! 88Gamer88 is on a distinguished road 88Gamer88's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    De oudere standaard 206 kan je veel beter en leuker verbouwen dan de nieuwe 206+ .

Maar het ziet er ieder geval al goed uit ,
    CPU: Q9550 3.6 GHz,
    Moederbord: Asus Maximus Formula, (ASUS Rampage Formula Bios)
    RAM: OCZ Platinum XTC 4GB DDR2-1066,
    HDD: Western Digital Raptor X 150GB,
    HDD: Samsung F3 1 TB x2 in Raid 0
    Videokaart: Gainward GeForce GTX 470 MHz,

D-Tek Fuzion v2, Black Ice GT Xtreme Lite 240, MagiCool UV-Radiator 240 UV Blue, EK-Multioption Reservoir 100, Laing D5-Vario Messing + EK Top, Tygon R3400 Black.

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    ga je je achter velgen nog uit je wielkast laten komen of niet ?

met spoor verbreders heb je eerder kans op kapote wiellagers he !

Junior Member . fatal_error.be is on a distinguished road fatal_error.be's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    de achterste kassen zijn nu met pu schuim opgevult en aangewerkt met poly

de velgen die je ziet in de foto's zijn 17"en er gaan er normaal 18"of 19" onderkomen hangt een beetje af van wat de kw variant2 veren doen die er nu ondersteken aangezien alles aangewerkt is wil ik liever niet terug alles doen ( mocht ik raken ) dus mss wel airride zal wel zien

grtz fatal_error.be
    iemand die een vraag stelt is dom voor 1 dag iemand die nooit vraagt is dom voor altijd!

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Damn dat is nice. Ik heb ook een peugeot 206 GTI maar ik heb problemen met mijn blok en bak Ik weet niet of ik hem uit elkaar wil halen en fixen of verkopen

Vind mijn auto damn mooi om te verkopen Maar geen poen om te fixen....
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    wat voor problemen heb je dan ?

Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    update,

hier het vervolg van de werken

zoals je kan zien toch weeral een stukje vooruit gegaan hé
    maar nog veel werk update's zullen volgen

grtz fatal_error.be(kenny)

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Reputatie Macht
    5
    Netjes man!

Senior Member . BETA911 is on a distinguished road BETA911's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 21-Oct-08
    Reputatie Macht
    4
    Ziet er best goed uit! Dat plamuren is toch altijd zo een langrekkend werk hé... Maar ik vind naderhand als het dan gespoten is en je weet van je eigen dat daar je eigen werk achter/onder zit dat het wel de moeite waard is. Dit heb ik toch altijd gehad als ik zo met een custom body ergens werkte, zelfs met body's van andere modellen modden op een ander type voertuig. Verslavend :p ...
    Battlefield Bad Company 2 PC: BETA911 (add me if you want ).

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Netjes ga je te werk!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Junior Member Demolisher will become famous soon enoughDemolisher will become famous soon enough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Reputatie Macht
    5
    Goed bezig!

ik was even in de war

''grtz fatal_error.be(kenny) ''
    Dacht even dat K.3nny een nieuwe user name had genomen

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demolisher Bekijk Berichten
    Goed bezig!

ik was even in de war

''grtz fatal_error.be(kenny) ''
    Dacht even dat K.3nny een nieuwe user name had genomen
    roflol

Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    update,

en weer wat verder

zo was het dus

en dit is het voorlopig rezultaat na veel schuren

zo dat was het voorlopig weer toch weeral
    een stuk strakker maar nog veel te doen zoals je ziet

update's zullen volgen grtz fatal_error.be

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ow jij slaat je zelf voor je kop als je schade rijdt Onderdelen vervangen wordt dan een rot klus.

Ziet er nu niet echt mooi uit. Maar je auto gaat er zeker wel mooi uit zien als die helemaal klaar is! Kan niet wachten om het eind resultaat te zien!
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Ow jij slaat je zelf voor je kop als je schade rijdt Onderdelen vervangen wordt dan een rot klus.

Ziet er nu niet echt mooi uit. Maar je auto gaat er zeker wel mooi uit zien als die helemaal klaar is! Kan niet wachten om het eind resultaat te zien!
    idd is dus ook de reden dat ik mijn achterbank er ga uitgooien en airride steken heb echt geen zin om schade te rijden ben er net iets te lang al aan bezig en ja als ik ooit nog wat aan de motor moet doen zal het lang de onderkant laten zakken zijn hé kan niet effe bumper er gaan afslijpen

grtz fatal_error.be

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4
    hoe werk jij die schermen af? Heb wel is opgevangen dat veel plamuur gaat schuren.

Bij mij komen er wide over-fenders op achter en die wil ik ook afwerken.

Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeenIdee Bekijk Berichten
    hoe werk jij die schermen af? Heb wel is opgevangen dat veel plamuur gaat schuren.

Bij mij komen er wide over-fenders op achter en die wil ik ook afwerken.
    hey,
    als je in topic #15 de eerste foto ziet zie je dat het volledig is opgevuld met poly en steek ook poly-boot matten onder als je dan naar de tweede foto ziet zie je dat er een dun laagje opzit spijtig dat het fototoestel zo crappy is maar geloof mij je kan onmogelijk twee delen aan elkaar krijgen met plamuur als je een berg plamuur smeert en er zit niks onder scheurt het gewoon toch af en als je bij de eerste foto's ziet zie je ergens dat roze spul dat is het zelfde als poly kan je gewoon makkelijker met werken en na uitharding echt been hard

grtz fatal_error.be

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten