We want more !![]()
Je bent aardig hard bezig met je auto![]()
Jaa jongeh, wij gaan gewoon door in de kou! Heb zelfs nog gehad dat er sneeuw op m'n motorblok lag :p
Ga weer ff verder..
We hadden het over sneeuw, hier is nog wat. Ook te zien dat ik de turbo op dat moment weer terug gemonteerd had, nu met een Forgde wastegate actuator.
Hiervan wil je niet weten wat het kost
Dit dure spul heb ik gebruikt om de 2 brandstof rails parallel aan te sluiten. Origineel stond dit in serie met een Fuel Presure Regulator (FPR) achteraan, op de aeromotive FPR heb ik 2 ingangen waardoor ik van beide rails rechtstreeks naar de FPR kan en dan met 1 leiding retour.
Steuntje gemaakt voor de boostcontrol solenoid.
En hier het grote gat voorin opgevuld met een koyorad aluminium dual pass radiateur gecombineerd met een flex-a-lite koelfan. Ding hoor ik binnen nog lol
Zoals ik eerder vertelde heb ik alle, en dan bedoel ik ook echt alle overbodige vaccuum of emissie systeem verwijdert. Dus ik moest de carterventilatie aanpassen. Dit heb ik gedaan met een breather tank uit australie. Hier een steuntje voor gemaakt aan de radiateur.
Hier nog wat foto's van het brandstof systeem
Dit was een pain in the ass
Toen alles aangesloten. Alles op contact, en toen werd ik zenuwachtig omdat de brandstofpomp het niet deed. Bleek dat ik een relais was vergeten. Die had ik los liggen als herrinering ergens aan. Pomp deed het, druk er op, lek test en toen kon hij dicht gebouwt worden.
Samcosport siliconen koelwater slangen
Radio (die er vroeg of laat weer uit gaat lol), avcr boost controler er onder. En de power FC commander
And then, the moment.
![]()
Vet project!
Dit viel me gelijk op:
Deze filter heb ik in iets kleiner formaat voor mijn RC auto![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Ondertussen ga ik ook al wat meer met de wangan warriors om, aardige en ook gekke gasten lol. Bij de stand op japanse autosport festival gestaan, en laatst ook bij een meeting geweest.
Over een week proberen of we hem goed aan het lopen kunnen krijgen stationair en dan zien we weer verder.
Ik zoek overigens ook een een schuur voor de winter!
Hier nog wat pics
Hier nog een stukje dyno wat ik opgenomen heb
Zat een beetje voor me uit te staren, wellicht vinden sommige dit wel interesant:
Auto is bijna compleet kaal, motorruim inmiddels gespoten en heb grotendeels van mijn vrijedag besteed aan bitumen hakken.
![]()

Zow dat staat er even anders bij
Blijft die rood of ga je d'r wat anders mee doen?
blijft rood, buitenkant doe ik nu nog niks aan.

Nais, al het dempingsmateriaal en vervangen voor wat lichters of helemaal geen? ...kooitje?
neh, dat is een FD, geen FC. En hoewel ik hem niet lelijk vind, ik zit niet zo in die fast en furious wereld. Films vind ik leuk om te zien maar ik ben meer voor function over form of gecombineerd.
Ik ga weinig zeggen, ik ga gewoon een shitload aan foto's plaatsen sinds de laatste update, in chronologische volgorde.
Vooruitgang is tot op afgelopen weekend niet echt hard gegaan, maar het is ook werk wat erg veel tijd in beslag neemt!
Wat ik nog wel kan melden is dat de motor weg gebracht is voor diagnose / rebuild.
Mazda competitie rubbers
Donor delen
Had deze week vrij, dus vandaag weer een hoop gedaan en morgen is de planning dat ie helemaal dicht zit.

jammer dat de afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn![]()
Klopt, problemen met het album geweest, geen zin om alle url's aan te passen.
Wel een paar nieuwe foto's
![]()
Heb je dat stofferen laten doen door een bedrijf of kant en klaar?
J. Robert Oppenheimer: I am become Death, the Destoyer of Worlds

Dashboard is geflockt
Is een Autosport iets, zodat je geen zon reflectie heb.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.