+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 66

Onderwerp: AzzKickr's M3

Heresy grows from idlenes . AzzKickr is on a distinguished road AzzKickr's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3

AzzKickr's M3

Niet echt een actieve build log daar hij weer voor onbepaalde tijd aan de kant staat. Ik heb er wat werk aan, mijn eigenste werruimte moet nog afgewerkt worden, heb inmiddels een dochtertje van 11 maand oud en we hebben trouwplannen voor dit jaar. Dus het beest maar even aan de kant gezet.

Desalniettemin wou ik het toch delen met jullie;

Exterieur:

*Herspoten in diamandzwart metallic (origineel violet)
    *OEM ///M uitvoering
    *M3 GT kofferspoiler, lage versie
    *Dakspoiler
    *Carbon fibre wimpers
    *Carbon fibre M3 GT front hoeken
    *Gele mistlampen
    *Custom made (airbrushed) koplamplenzen met Umnitza DDE en xenon conversie
    *Smoked front pinkers en achterlichten
    *Nieren in lak
    *Mattig front grille met airduct

Onder de kap:

*S50B30, ECU remapped, veel PK 8)

Onder de wagen:

*Weitec variant 1 schroefset
    *Supersprint katalysatorvervanger
    *Custom dual uitlaatlijn
    *QuickStop PRO race remschijven rondom
    *EBC yellow stuff rondom
    *Custom gelakte klauwen in geel
    *Superblue remolie

Interieur:

*OEM carbon fibre M3 GT inleg (asbakken, middenconsole en handschoenkastje)
    *Chroom pookkader
    *Chroom knopkadertjes
    *Lichtgevende ///M versnellingspook
    *Colormatched Panasonic HU
    *Met leder beklede doorboards met elk 2x 16cm MacAudio 2-weg
    *Front doorboards aagedreven door JBL! amp
    *Speakers upgrade van Bavarian Soundwerks (tweet en mid)
    *Speakers upgrade van Audiobahn (kicks)
    *///M Vloermatten en koffermat
    *Hoedeplank met zwart skai overtrokken
    *Schrott Racing harnasjes
    *Interior xenon kitje
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 1221338113_112_ft2322_6_.jpeg   1221338113_112_ft2322_cleanyb6_.jpg   1221338113_112_ft2322_imgp0082_.jpeg   1221338113_112_ft2322_imgp0083_.jpeg   1221338113_112_ft2322_imgp0084_.jpeg  

1221338113_112_ft2322_imgp0085_.jpeg   1221338113_112_ft2322_imgp0086_.jpeg   1221338113_112_ft2322_indexcaozf0e5_.jpeg  

Heresy grows from idlenes . AzzKickr is on a distinguished road AzzKickr's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    De foto's zijn een allegaartje van de voorgaande jaren. Ondertussen zijn de velgen eronderuit en verkocht, er komen Ronal racing onder. De vleugel gaat eraf en een full carbon UUC vleugel erop, en nog een waslijst van mods "to do".
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 1221338113_112_ft2322_pic_0008_.jpeg   1221338113_112_ft2322_pic_0017_.jpeg   1221338113_112_ft2322_pic_0018_.jpeg   1221338113_112_ft2322_pic_0020_.jpeg   1221338113_112_ft2322_raceshots1_.jpeg  

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik ben vaak op en rond circuit te vinden. We doen (deden) frequent tripjes naar de Ring (Nurburgring Nordschleife) en ook in Zolder vertoef ik vaak.

1 van de leukste tripjes was de UK Ultimate BMW show op de dragstrip van Santa Pod. Heel goed georganiseerd, leuke ervaring en unieke roadtrip via de ferry. Voor de geïnteresseerden; men beste kwartmijl tijd tot nu toe is 13.4sec.

Wat beeldjes:
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 1223208392_112_ft2322__igp7289_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc01792_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2492_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2859_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2861_.jpeg  

1223208392_112_ft2322_dsc_2864_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2866_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2884_.jpeg   1223208392_112_ft2322_dsc_2887_.jpeg   1223208392_112_ft2322_indexca4i0tix_.jpeg  

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    En om af te sluiten:

old power meets new power en een prentje van toen de wagen werd gebruikt bij een huwelijk
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 1223208392_112_ft2322_indexca4i0tix_.jpeg   1227470808_31_ft2322_y1p7q4-ep9b5ueddngsrw08gscxlv8cc8i47a1yknqcc96q5ixhqefs084zlttqyff5.jpeg  

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Geld teveel? Daar moet toch wel een aantal duizend euro aan verspijkert zijn Wel mooie auto!
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Dikke Beemer Azz!

Velgen vind ik iets te, maar een setje BBS le mans oid zouw hem echt goed staan!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Geld teveel? Daar moet toch wel een aantal duizend euro aan verspijkert zijn Wel mooie auto!
    Tja, das nog een understatement "een aantal duizend"

Maar het is een hobby eh. Als ik sommige system specs hier bekijk frons ik men wenkbrauwen ook.

Maar het BMW bloed vloeit al sinds kleinsaf door men aderen

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Dikke Beemer Azz!

Velgen vind ik iets te, maar een setje BBS le mans oid zouw hem echt goed staan!
    I agree. Die 3-delige Brocks zijn er alweer een tijdje onderuit. Ik heb een nieuw setje gepowdercoate Ronals gekocht. Ik post er pics van, ma die staan op de Skeletor die weer even afgekoppeld is ifv de build log.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Ronals is ook een +!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    BBS LeMans zie je nu ook overal verschijnen sinds dat ze die dingen op de nieuwere M3'tjes zijn gaan schroeven. Staat wel goed dat niet

Zeker een vette auto en hopelijk heb je er geen Ronal URS onderliggen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Mooie bak! M3's vind ik altijd al mooi, maakt niet uit welk jaar die komt

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Reputatie Macht
    5
    Mooie auto man! Die hebben wij ook nog gehad als 2e auto, maar deze ziet er zkker wat gelikter uit

Senior Member Nils will become famous soon enough Nils's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Oct-08
    Reputatie Macht
    5
    Erg mooie auto, ik zit heeeel erg te twijfelen voor mijn auto als ik 18 ben.
    Saab,mercedes,volvo,bmw
    wat wordt het nou!
    Een E36 Cabrio is toch wel zo mooi
    Laatst gewijzigd door Wouter; 15-06-10 om 19:10.
    Find the answer in music.

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZwerverRoodbaardNL Bekijk Berichten
    BBS LeMans zie je nu ook overal verschijnen sinds dat ze die dingen op de nieuwere M3'tjes zijn gaan schroeven. Staat wel goed dat niet

Zeker een vette auto en hopelijk heb je er geen Ronal URS onderliggen
    Moehahaha, lol. Zou wel cool zijn, op het circuit verschijnen met de Ronal Bear wieltjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Mooie bak! M3's vind ik altijd al mooi, maakt niet uit welk jaar die komt
    Tja het blijven exclusieve sportwagens, oud of niet. Helaas is dit in de BMW kringen het minst gewaardeerde model omdat deze zijn koetswerk deelt met zijn "normale" broertjes 3 serie waarbij de andere M3 modellen hun eigen, vebrede koetswerk hebben. Vandaar dat dit model ook veruit de goedkoopste M3 is in aanschaf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fedmas Bekijk Berichten
    Mooie auto man! Die hebben wij ook nog gehad als 2e auto, maar deze ziet er zkker wat gelikter uit
    Hehe Ik zal eens wat foto's opsneukelen van toen ik hem net had aangekocht. Kan je voor en na zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils Bekijk Berichten
    Erg mooie auto, ik zit heeeel erg te twijfelen voor mijn auto als ik 18 ben.
    Saab,mercedes,volvo,bmw
    wat wordt het nou!
    Een E36 Cabrio is toch wel zo mooi
    Met een BMW purist valt niet te discussieren over merken imho

Maar die eerste en die derde zou ik persoonlijk al schrappen. Een Mercedes W203 break heb ikzelf als dagelijks vervoersmiddel. Dus zo zie je maar dat ik je niet objectief kan bijstaan bij je keuze, helaas Ik heb nu eenmaal dat "BMW is het enige merk dat er bestaat" gevoel

Okay ja, Porsche bestaat ook

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AzzKickr Bekijk Berichten
    Maar die eerste en die derde zou ik persoonlijk al schrappen. Een Mercedes W203 break heb ikzelf als dagelijks vervoersmiddel. Dus zo zie je maar dat ik je niet objectief kan bijstaan bij je keuze, helaas Ik heb nu eenmaal dat "BMW is het enige merk dat er bestaat" gevoel
    Poeh laat het z'n broer niet horen

Ik zou zelf eerder voor de Volvo of Saab gaan, omdat ik liever een sleeper dan zo'n schreeuw ding Voor het aankoopbedrag van een M3 kun je echt iets heel erg moois in elkaar knutselen met de turbo motoren van de Zweden.

Stiekem zou ik ook wel een E30 M3 willen hebben

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZwerverRoodbaardNL Bekijk Berichten
    Poeh laat het z'n broer niet horen

Ik zou zelf eerder voor de Volvo of Saab gaan, omdat ik liever een sleeper dan zo'n schreeuw ding Voor het aankoopbedrag van een M3 kun je echt iets heel erg moois in elkaar knutselen met de turbo motoren van de Zweden.

Stiekem zou ik ook wel een E30 M3 willen hebben
    True. Scandinaviers en turbos zijn 2 handen op 1 buik. Heb al gruwelijk lekkere dingen gezien van dat volkje daarboven

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    erg mooi Azzkickr!! waar woon je ergens (kom ik in de nacht hem effe pikken )

mijn alltime favorite die ik toch wat mooier vind is de M3 E-46

maareh... hoeveel paardjes heeft ie ongeveer?? (en is dat op de krukas op de wielen?)

Senior Member Nils will become famous soon enough Nils's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Oct-08
    Reputatie Macht
    5
    Tja, het zijn allemaal grote merken. Ik wil niet bij een merk blijven hangen ik wil gewoon de voor- en nadelen overwegen.
    Verbruik, sterkte van de motor, veiligheid!

Opzich kan ik de eerste paar jaren lekker in een 200d mercedesje rijden.
    Kost me 500 euro in aanschaf, 120 euro in het jaar aan belasting!
    en hij rijd 1:16!

Dusja. Maargoed ik kaap je topic niet verder!

Hele mooie bmw eerlijk waar!
    Groetjes!
    Find the answer in music.

Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopestuff Bekijk Berichten
    erg mooi Azzkickr!! waar woon je ergens (kom ik in de nacht hem effe pikken )

mijn alltime favorite die ik toch wat mooier vind is de M3 E-46

maareh... hoeveel paardjes heeft ie ongeveer?? (en is dat op de krukas op de wielen?)
    Hehe

Die pic van je is trouwens geen gewone M3 E46, maar de CSL versie. Club Sport Lightweight. Das een nóg straffere dan de "gewone" M3 E46. Die heeft 360PK tov 343 van de gewone en is vooral lichter en meer circuit gericht. Limited edition, mucho dinero

Mijne draait 309PK (standaard 286PK). Hoeveel dat aan de wielen is heb ik geen flauw benul van, staat ook niet op de testbank printouts... Er wordt gezegd van een verlies van 17% in te calculeren op een M3 en dan kom ik op 256PK op de wielen

Okkii*Eskii Okkii will become famous soon enoughOkkii will become famous soon enough Okkii's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 02-Sep-09
    Reputatie Macht
    4
    Alsnog lekker. E30 van me vriend heeft zen E46 330 blok .

En hell no dat ik daar nog eens in stap !!!. Wat een koppel, ding breekt bijna je rug man...

Voelde net als de eerste keer dat ik in een M5 zat uit 2005. toen ik 11 was

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten