waarvoor heb je het dan nodig ???
waarvoor heb je het dan nodig ???
Neem ff contact op met Beek Auto Racing die kunnen veel regelen![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
@ Vannos
Voor me BMC CDA luchtfilter.
@ Quadcore
Bedankt zal is een E-mail sturen.
CPU: Q9550 3.6 GHz,
Moederbord: Asus Maximus Formula, (ASUS Rampage Formula Bios)
RAM: OCZ Platinum XTC 4GB DDR2-1066,
HDD: Western Digital Raptor X 150GB,
HDD: Samsung F3 1 TB x2 in Raid 0
Videokaart: Gainward GeForce GTX 470 MHz,
D-Tek Fuzion v2, Black Ice GT Xtreme Lite 240, MagiCool UV-Radiator 240 UV Blue, EK-Multioption Reservoir 100, Laing D5-Vario Messing + EK Top, Tygon R3400 Black.

Oww ik dacht je hebt 60cm nodig in 60mmbeter lezen dusss...
Weet iemand misschien nog een webshop die heb mogelijk kan leveren ?
D-Tek Fuzion v2, Black Ice GT Xtreme Lite 240, MagiCool UV-Radiator 240 UV Blue, EK-Multioption Reservoir 100, Laing D5-Vario Messing + EK Top, Tygon R3400 Black.

Zit er bij jullie in de buurt niet een tunerzaak die spullen op bestelling kan doen? Dat is wellicht handiger dan alle webshops afzoeken.
Die hebben het niet, vraag het niet voor niks
![]()

Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je iets zoekt wat niet bestaat!
Die gasten maken die slangen, dus als je dan niks kan vinden/bestellen
SFS Silicone slangen en Silicone bochten | +31-252-624126
SFS Performance kan ze tot nu toe nog niet leveren.
Zal nog een E-mail krijgen van ze met informatie.
Weet iemand een goed adres waar je een radardetector kan kopen..
Die schakelbaar is... ?
Stringer producten zijn alleen voor Laser Guns !!,
Deze detector pakt geen radio golven op, en is tevens stervens duur.
Gaat mij echt om de een raderdetector liefst met filter...
Zo'n DSI Systeem als Stinger scant niet alle radiofrequenties, maar werkt veel met poi's.
(Of dat was tenminste met de eerste series systemen van Stinger sinds 2004 met de nieuwe wetgeving)
En dit heb ik al bijgeschreven in me software van me Navigatie systeem.
En een DSI systeem is legaal, alleen het overige toebehoren en software niet in Nederland.
Dus eigenlijk heb je er da als nog weinig aan...
De laserschield is illegaal, hardware mag he in je auto hebben, software niet
De Spectrum Analyzer, is met de toebehorende software net zo illegaal,De doelstelling had om de politie te hinderen en werd verboden. De wet zegt dat je niet bewust de politie mag hinderen in hun werkzaamheden
Aangezien dit de zelfde werking heeft als een radardetector..
Het gaat mij gewoon om een inbouw radardetector met filter die verschillende radiofrequenties op kan pakken 13 GHZ, 24 GHZ, 9 GHZ enzo... En deze door geeft.Het Openbaar Ministerie heeft bekend gemaakt dat de Stinger DSI volledig legaal is mits er geen Radar Alarmering software aanwezig is.
Niet meer niet minder,
De Stinger vind ik iets te duur, heb ik liever een goeie radardetector met filter die bijna niet op te sporen valt.
Dat vraag ik juist hier of iemand een goed adres weetNoem mij 1 goede radardetector waar je niet een aanslag voor op je bankrekening moet plegen ?![]()
Laatst gewijzigd door 88Gamer88; 07-08-10 om 01:47.
vraag het zwerver![]()

Ga d'r zelf een keer in rijden
Hartstikke comfortabel en je zit zo 500km verderop in Zuid-Duitsland. Je hebt ook nog zo veel verschillende Volvo stations, maar de ultieme is toch wel de V90 of een V70 2,5 (ook 2 compleet andere auto's maarjah).
We gebruiken onze T5 die zo mooi mogelijk is gemaakt vaak prive maar is toch echt een werkbus enzo. Enige reden dat we hem gebruiken is omdat hij zo groot isAchterin kan zoveel enzo, En die volvo's zijn wel leuke petjesauto killers.
Neef van me had een S40 2,0D uit 2005. En ja die dash is echt nice van die hoor!
Dus keek wat verder. En zag een V50 gewoon een S40 maar dan station met beschikking van een 2,4DDat is wel lekker want we hebben tot nu toe alleen met diesels met hoge koppel gereden.
En ik vind zo'n V50 wel leuk staan voor de deur. We hadden een Opel Astra station gedoe die was niet echt wat ik verwachte van een station![]()

S40 ben ik geen fan van, maar die V50's zijn wel leuke auto's. Naar mijn smaak nog steeds te klein, want het blijft natuurlijk een baby-V70. Qua design is de V50 wel iets aantrekkelijker voor de meeste mensen, maar het hoekige van de V70 trekt mij toch meer.
Persoonlijk zou ik gaan kijken naar een V70 Classic, want die dingen kosten tegenwoordig niks meer op Marktplaats. Zo'n mooie '97 V70R in het zwart lijkt mij wel super gaaf(de normale 5 cilinders zijn ook wel lekker heur).