Gebruik dit gedeelte om offtopic te praten omtrend de andere builds
![]()

Gebruik dit gedeelte om offtopic te praten omtrend de andere builds
![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Wouter dat wil niet zeggen dat je langzamer bent hoor
kijken jullie echt aleen maar naar moterinhoud?
Bereken ook het gewicht en nm/pk verhouding, vooral ook het toeren gebied waar de auto opdraait.
net als de civic een 1400, 16v die trekt dus echt wel de gemiddelde auto eruit in nederland, ookal staat er een 8 liter v12 naast je( overdreven i knowz) maar het gaat om de theoretische aspect (ofzo)
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

1.4 16v standaard trekt mij er zeker niet uit. Ik weet niet wat jij allemaal met jou auto gedaan hebt.
Mijne heeft standaard 140 naar boven af gerond PK. Aardig wat vind ik dan.
Wil er ook in de toekomst een turbo bij hangen voor de extra PK'sMaar weet niet hoe dat in zijn werking gaat en weet niet wat je allemaal aan de motor moet aanpassen.
Wouter, Ik kan ook met een peugeot 206 RC gaan komen.. En die 3.0 V6 een poepie laten ruiken.
De motor die voor de 206 RC is gekozen is de viercilinder EW10 J4S met een inhoud van 2.0 liter en met 16 kleppen. Deze motor levert een maximum vermogen van 130 kW bij 7.000 tr/min en een koppel van maximaal 202 Nm bij 4.750 tr/min. De motor is afgeleid van de inmiddels bekende 2.0-liter 16V met 100 kW van de 307, de 607 en de 807.
Die is in 7,4 seconden op de 100km/h met 177pk/202nm en die weegt nog geen 1060kg leeg.
Echt ik laat nu maar een voorbeeld zien, Het gaan meer om de combinatie, Gewicht > Vermogen > Aandrijfing

Klopt gewicht is erg belangrijk daar ga ik geen discussie over beginnen. Mijne weegt zover ik weet 1025 kilo. Heeft 100 KW vermogen (mij laten vertellen dat die 137 PK heeft).
Alleen mijn auto is niet helemaal 100%Ratelt bij x aantal toeren en mijn vermoeden gaan naar de kleppen. Alleen zo raar want hij heeft hydrolyse kleppen...

Mayhem
Lol zat ik net aan te denken!
Ik moest gelijk denken aan de civic van me vriend:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0ZR5TJ7Grd0]YouTube - Dynorun civic V-tec[/ame]
Die kon met gemak een VR6 zoek rijden, En ja hij is automonteur en er zijn op zen minst 5 versnellingsbakken kapot gereden in die civic.

Hmm Vtec (L)
Mayhem
CPU: Q9550 3.6 GHz,
Moederbord: Asus Maximus Formula, (ASUS Rampage Formula Bios)
RAM: OCZ Platinum XTC 4GB DDR2-1066,
HDD: Western Digital Raptor X 150GB,
HDD: Samsung F3 1 TB x2 in Raid 0
Videokaart: Gainward GeForce GTX 470 MHz,
D-Tek Fuzion v2, Black Ice GT Xtreme Lite 240, MagiCool UV-Radiator 240 UV Blue, EK-Multioption Reservoir 100, Laing D5-Vario Messing + EK Top, Tygon R3400 Black.
ik heb 1.2 PK volgens me papieren![]()
binnenkort hoop ik richting de 6 te gaan. maar hij weegt ook maar 80 kilo ofzo![]()
CPU: Q9550 3.6 GHz,
Moederbord: Asus Maximus Formula, (ASUS Rampage Formula Bios)
RAM: OCZ Platinum XTC 4GB DDR2-1066,
HDD: Western Digital Raptor X 150GB,
HDD: Samsung F3 1 TB x2 in Raid 0
Videokaart: Gainward GeForce GTX 470 MHz,
D-Tek Fuzion v2, Black Ice GT Xtreme Lite 240, MagiCool UV-Radiator 240 UV Blue, EK-Multioption Reservoir 100, Laing D5-Vario Messing + EK Top, Tygon R3400 Black.
Waaaaaa, vet vet vet
Pics pics pics !!!!!!
Lid van BMW fora toevallig ?
trouwens; on-topic: 0-100 5.5 sec, 0-160 13.4 sec
Kom maar op met die VTEC-jes en WRC-tjes![]()
![]()
Sorry, kon het niet laten![]()
Maar power isn't everything idd. Het gaat erover hoe en wanneer die geleverd wordt en hoe daarmee door de rijder wordt omgegaan. Tis wel zo, hoe groter je cylinderinhoud, hoe aangenamer een wagen rijdt, vanwege de bergen koppel dat een grote cylinderinhoud met zich meebrengt. Of zoals de zotte Amerikanen zeggen: "There's no substitute for cubic inches". AMEN.