+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Achterlicht fiets op zonne-energie

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17

Achterlicht fiets op zonne-energie

Hallo HF'ers,

In April 2011 dacht ik na over het gebruik van mijn fiets. En de kosten van een batterij vervangen. Ik dacht dit kan anders. Om het milieu te besparen, en dus ook mijn portomonee, heb ik nu verlichting op zonne-energie gemaakt. Het is nu een paar maand verder en hij doet het nog steeds.

Hieronder de kleine worklog.

Hoop dat jullie nu ook nadenken over het gebruik van Zonne-energie. Mijn dank namens het milieu.

Think green, be green

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    Haha grappig idee maar voor de mensen die minder handig zijn bij de Aldi zijn inductie fietslampen in de aanbieding
    Steam: Fall3n

Senior Member marksw will become famous soon enoughmarksw will become famous soon enough marksw's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    super vet idee maar niet een idee om die lampjes rood te maken ofzo ,ik ben ooit aangehouden omdat ik achter ook witte leds had via naaf dynamo aangesloten

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Ja inderdaad, daar zat ik ook nog mee. Maar dan zal ik platte led's moeten kopen. Maar ga wel eerst even meten welke ik nodig heb. Bedankt voor de tip (nog niet aan gedacht).

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    lol
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Ach het gaat om het idee. Mooier was geweest als je ZonneCel verf had, of stickers die op de frame kunnen. Maar goed, Zoveel wil ik er niet aan uitgeven ofc.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten