We hadden nog geen aparte topic voor Anime liefhebbers, bij deze
Ik heb net Bleach gedownload en wilde kijken, maar wtf???
Zijn ze weer begonnen met fillers![]()
We hadden nog geen aparte topic voor Anime liefhebbers, bij deze
Ik heb net Bleach gedownload en wilde kijken, maar wtf???
Zijn ze weer begonnen met fillers![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Ik volg geen bleach. Ik ben meer dan de slice of life en school life series.
En af er toe misschien een 18- (ja min) lolicon zoals kodomo no jikan of ZKC. (haat me niet)
Al die vecht en mecha series zal je bij mij niet kwijt kunnen.
Momenteel (niet op dit uur maar afgelopen week) ben ik working!!, K-ON!!, Aria the natural en Hime Chen! Otogi Chikku Idol Lilpri (fansub groep moet is opschieten)aan het kijken
Vuur nog eens wat advies-salvo's op me af
Heb, op aanraden van Radak, Death Note en Clannad nu gekeken, Bleach stroomt binnen met een zielige 4 kb/s dus dat schiet niet echt op
Gundam Wing uit verveling ook maar helemaal opnieuw gekeken.
Thanks zal ze zeker downloaden![]()

Slice of life; Probeer dan eens Lucky Star. Konata Die Hard Otaku!
http://myanimelist.net/anime/1887/Lucky_☆_Star
Btw weleens gehoord van Tengen Toppa Gurenn Lagann? Dan veranderd jouw gedachte wel over mecha series.
http://myanimelist.net/anime/2001/Te..._Gurren_Lagann
Working!! heb ik al gezien, echt een hele grappige anime serie.Poplar FTW!
![]()
K-ON! eerste seizoen gezien, ik wacht tot K-ON!! klaar is met uitzenden, zodra hij compleet is ga ik beginnnen met kijken. Jammer dat de anime series stopt, 2e seizoen is de laatste. Zelfs de manga stopt ermee.![]()
Death note, hield het interessant t/m het einde, prachtige anime.
Clannad, erg troerend, I shed manly tears, for real.. xD
Heb je trouwens ook de 2e seizoen gezien? Clannad ~After Story~
http://myanimelist.net/anime/4181/Clannad_~After_Story~
Hmm, welk genres vind jij leuk? Anders raad ik je Full Metal Alchemist + 2e seizoen (FMA Brotherhood) aan.
2e seizoen is pas geleden klaar met uitzenden.
Fullmetal Alchemist - MyAnimeList.net
Als 2e raad ik je Fairy Tail aan. Fairy Tail - MyAnimeList.net. Echt een awesome anime serie die nu nog on-going is.
En de laatste anime serie is Gintama, een anime serie waar ik echt hardop heb gelachen. xD Droge hurmor.
http://myanimelist.net/anime/918/Gintama
Op dit moment volg ik 2 on-going series: Naruto en Sekirei Pure Engangement. En hou ik ongeveer 20 on-going anime series bij.![]()
![]()
Als je aanbeveilingen zoekt of informatie wilt vinden over een anime kijk Dan eens op Organize, Discuss, Discover - MyAnimeList.net ,, Daar staan ook reviews over een anime series, die overigens wel spoilers kan bevatten.
Top 30> Top Anime - MyAnimeList.net
Mijn animelist:
perform's Anime List - MyAnimeList.net
Valt "The Avatar" ook onder anime of niet?
Want tis volgens mij iig niet Japans (bij aftiteling Westerse namen).
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

Ja Avatar is inderdaad wel gewoon een anime.
Maar die anime info site's hebben alleen anime series/movie/OVA/specials die oorspronkelijk in Japan is geproduceerd.
Er is ook net een nieuwe anime serie begonnen genaamd Break Blade.
Beetje code geass stijl.
Edit. schijnt om een 5tal movies te gaan wat allemaal met elkaar te maken in lijn loopt(ik zie het dus als serie) movie/ep 3 komt 25 sept uit.

Jup idd, alle movies komen dit jaar nog uit.
De 1e 2 zijn al uitgekomen, uiteraard heb ik ze allebei al in 1080p.
http://myanimelist.net/anime.php?q=b...=0&ed=0&ey=0&c
De 4 movies + een Special van picture drama.
Aired:
Sep 25, 2010
Movie 3:
Aired: Oct 30, 2010
Movie 4:
![]()
Ik vond het iig wel wat hebben
Ik ben nu ook aantal series weer aan et downloade want om steeds een week op bleach en naruto met die fillers te gaan wachten heb ik totaal geen zin aan XD
ik kijk elke week narutoof af en toe paar afleveringen van dragon ball z
![]()

Omg, naruto shippuuden ep 177 is ook al filler. >.>
Lolz, ik ben nu Kodome no Jikan aan't kijken (episode 9), het is een reverse loli series. xD![]()
Laatst gewijzigd door Fuwa Fuwa; 11-09-10 om 18:46.
Met Avatar ben ik bij het laatste boek! Boek 3: Fire Nation
Maar WTF, blijkt dat ik voor boek e de DVD's heb binnen gehaald met enkel NL audio aargghh..
Heb boek 1 en boek 2 in Engels gekeken, dus klinkt echt krom om het in NL te horen.
Dan maar op zoek naar EU versie met EN erbij...
Ga dan maar gelijk de engelse zoeken
Ik heb ze ook allemaal gekekenvond het ook wel vet
.

Loool!!~
Geweldig. xD
Doki Doki
![]()
Laatst gewijzigd door Fuwa Fuwa; 11-09-10 om 21:07.
Lucky Star heb ik echt 2 jaar geleden voor het eerst gekeken en daarna nog 2 keer.
En nog een echte aanraden voor de slackers die hem nog niet hebben gekeken: The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Nog een erg ontroerende serie is Kanon (De 2006 editie. De 2002 verzie is een stuk minder)
En Kodomo no jikan is echt geweldig.
En zoals ik al eerder zei hier is mijn gekeken lijst: Aidou's Anime - Anime News Network

Lolz, welke episode was dat? xD
Kanon2006 al gezien, vond het wel meevallen, volgde op een gegeven moment het verhaallijn niet meer.
The melancholy of Haruhi Suzumyia moet ik nog kijken, ff een keer de tijd voor nemen.
Dat is van aflevering 3 (of 4 afhankelijk van of je de kuro-chan en shiro-chan aflevering mee telt) van Kodomo no Jikan Nigakki (OAV) - Anime News Network