+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [2011] Final Destination 5

Senior Member B0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7

[2011] Final Destination 5

Final Destination 5

Doe geen moeite om weg te lopen of om je te verstoppen... je kan de dood niet bedriegen.

Of wel? In "Final Destination 5" is de Dood weer alomtegenwoordig en richt hij zijn pijlen op een groep collega's die op bedrijfsuitstap gaan. Tijdens de busrit krijgt Sam (Nicholas D'Agosto) een visioen waardoor hij erin slaagt het leven van zijn vrienden en collega's te redden als een brug instort. Maar omdat het niet de bedoeling was dat ze deze ramp zouden overleven, moeten ze nu in een race tegen de tijd, aan de klauwen van de Dood proberen te ontsnappen...

gisteren gaan kijken in 3d en was wel goed het 3d geeft soms leuke scene's ^^
    wel zeker de eerste film kijken vooralleer je deze gaat zien anders ga je een stuk ervan niet snappen

Greetz B0B0

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Mijn vriendin wil haar ogen laseren... denk dat ik haar dit maar bespaar

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    voorstelbaar maar dat is zoals final destination hoort te zijn. heb laatst met een vriend 4 gekeken en wil deze erg graag in de bios zien

Senior Member B0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olympus Bekijk Berichten
    voorstelbaar maar dat is zoals final destination hoort te zijn. heb laatst met een vriend 4 gekeken en wil deze erg graag in de bios zien
    zeker doen in 3D geeft dit wel soms echt leuke scene's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cygnitr0n Bekijk Berichten
    Mijn vriendin wil haar ogen laseren... denk dat ik haar dit maar bespaar
    mijn vriendin wou dit ook nu nooit meer van haar leven

Greetz B0B0

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Ik ga hem nu ff kijken.

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Ik vond hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegd..

Zitten wel leuke scenes in maar had er meer van verwacht. En het einde vond ik ook een beetje vreemd. Mensen die hem gezien hebben snappen denk ik wel wat ik bedoel
    "Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Senior Member peerke is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 01-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Heb de film al gezien en moet zeggen dat ik hem erg vond tegenvallen.

Ik had er vooral door de previews meer van verwacht

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Hmm, hij valt wel heel erg tegen. Had meer verwacht van de special effects.

Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7
    hmmm iedereen vond het precies slecht misschien vond ik hem goed omdat mijn vriendin de helft van de tijd niet durfde te kijken? ^^
    Greetz B0B0

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten