Wie is dat?
Wie is dat?
Maar die is toch dood?![]()
heb jij de aftiteling wel afgekeken? daarna komt altijd nog een klein stukje vervolg erop. daarin zie je een foto van letty die weer gezien is. m.a.w ze is dus schijnbaar niet dood.
(wist ik ook niet. het is dat een vriend het zij. moet binnenkort echt alle fast & furious eens gaan bekijken.mischien maar eens een movie-middag van gaan maken
)
Ben je wel ff tijdje zoet mee. De eerste blijft toch de beste, maar dat is met meerdere films zo *kuch* Saw *kuch*
Zijn niet altijd in 1 tijdsvolgorde he. De ene is bijv in 2011, de ander in 2004, de ander in 1998, enz.
Ik heb het ook niet over tijdsvolgorde, maar de eerste die uitgekomen is en dat is vaak bij alle films zo.
Ben nu al in totaal 3 keer geweest
Zoals een paar al zeggen er komt dus vervolg ... met waarschijnlijk dus Letty. maar het word nog wel een deel VOOR tokiodrift omdat Han ookal zegt dat hij altijd nog eens naar Tokio kan![]()
Add more fuel to the FIRE!!!
heb alle fast the furious'en gedownload, hoe kan ik ze dan het beste bekijken. gewoon chronologische volgorde van uitgave of van chronologische volgorder van in-film.
succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.
http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/
Deze laatst ook gezien, VETTE film!
Denk een van de beste van de Fast&Furious reeks
Erg benieuwd naar Eva Mendes, oeps, ik bedoel de volgende deel![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali