+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Wie is dat?

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    dat is letty uit een oudere TFTF

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Maar die is toch dood?

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    heb jij de aftiteling wel afgekeken? daarna komt altijd nog een klein stukje vervolg erop. daarin zie je een foto van letty die weer gezien is. m.a.w ze is dus schijnbaar niet dood.

(wist ik ook niet. het is dat een vriend het zij. moet binnenkort echt alle fast & furious eens gaan bekijken. mischien maar eens een movie-middag van gaan maken )

Member HHawk is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 26-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Ben je wel ff tijdje zoet mee. De eerste blijft toch de beste, maar dat is met meerdere films zo *kuch* Saw *kuch*

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Reputatie Macht
    5
    Zijn niet altijd in 1 tijdsvolgorde he. De ene is bijv in 2011, de ander in 2004, de ander in 1998, enz.

Member HHawk is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 26-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Ik heb het ook niet over tijdsvolgorde, maar de eerste die uitgekomen is en dat is vaak bij alle films zo.

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Ben nu al in totaal 3 keer geweest

Zoals een paar al zeggen er komt dus vervolg ... met waarschijnlijk dus Letty. maar het word nog wel een deel VOOR tokiodrift omdat Han ookal zegt dat hij altijd nog eens naar Tokio kan
    Add more fuel to the FIRE!!!

Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    heb alle fast the furious'en gedownload, hoe kan ik ze dan het beste bekijken. gewoon chronologische volgorde van uitgave of van chronologische volgorder van in-film.

Topic polluter soppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nice soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    7
    aan het einde te zien komt er nog een deel, i say:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olympus Bekijk Berichten
    heb alle fast the furious'en gedownload, hoe kan ik ze dan het beste bekijken. gewoon chronologische volgorde van uitgave of van chronologische volgorder van in-film.
    Volgens mij het beste in uitgave volgorde kijken tokyo drift komt eigenlijk als laatste maar na deze film gezien te hebben zit er nog een film tussen fast 5 en tokyo drift in dus maakt niet zoveel uit.
    succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.

http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Deze laatst ook gezien, VETTE film!
    Denk een van de beste van de Fast&Furious reeks

Erg benieuwd naar Eva Mendes, oeps, ik bedoel de volgende deel

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten