Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
[2007] The Man from Earth
Deze film heb ik gisteren bekeken, 0% actie maar wel een boeiend verhaal!
IMDB:
The Man from Earth (2007) - IMDb
Als je beetje geďnteresseerd bent in discovery channel, zal je deze film denk ik ook wel leuk vinden
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
Mooie film!
Zeker een aanrader. Toen ik 'm een paar jaar geleden bekeken had, dacht ik dat het al een oude film was uit de jaren 70 of 80 ongeveer. Kwam er achteraf pas achter dat het een nieuwe film was. Een jaar later heb ik 'm zelfs nog voor de 2e keer bekeken.
-
Heb je trouwens Kpax gezien (met Kevin Spacey).
Deze films lijken wel een beetje op elkaar, issie nou gek of niet???
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
Kpax lijkt er in die issie nou gek of niet zin idd erg op The Man from Earth. Die vond ik toen ook erg mooi.
(2001 alweer..tijd vliegt)
Forum Rechten