Hallo allen,
Hoe kan ik nou weten welke Bitspower Crystal Link Tube ik moet nemen.
Snap niet hoe de aantal slots wordt gemeten.
Heb een mATX bord Gene-Z en nu zitten de Graka's achter elkaar.
Zo zitten de kaarten bij mij:
Alvast bedankt!
![]()

Hallo allen,
Hoe kan ik nou weten welke Bitspower Crystal Link Tube ik moet nemen.
Snap niet hoe de aantal slots wordt gemeten.
Heb een mATX bord Gene-Z en nu zitten de Graka's achter elkaar.
Zo zitten de kaarten bij mij:
Alvast bedankt!
![]()

Neem de langste en kort het zelf in(tip gehad van L3p)
Aan de prijs zal het niet liggen![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Maar de vraag is. Je hebt 2 slots 3 slots maar wil weten hoeveel slots die van mij is.
Mijn slots zijn in totaal 4. 2 voor elke graka maar de afstand? Hmm.

de exacte maat is indd zoeken, het beste is blocks monteren die fittingen erin en dan gaan metendan weet je het precies
maar wil je safe zitten koop de langste en maak hem zelf opmaat
PS jouw afstand theoretisch gezien is 3 slotsbovenkant eerste kaart tot bovenkant 2e kaart
![]()
Laatst gewijzigd door k.3nny; 22-12-11 om 18:00.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Heb net bij Alain's build gekeken. En die had deze 3 slots:
En hij heeft in totaal dus 5 slots in gebruik. Dus 1 lege tussen slot.
Ik heb er totaal dus 4 in gebruik, dus zou betekenen 2 slots toch?
Die van mij is:
Graka
Slot
Graka
Slot
Die van Alain:
Graka
slot
slot
Graka
Slot
Wel verwarrend dit. Heb het gereedschap niet om het korter te makenNiet iedereen is zo handig.

Oke, dan wordt het de lange doen.

Je telt verkeerd
Je GPU PCB is 1 slot! reken niet met je montage beugel!
Jouw mobo is een 3slot toepassing.
dus GPU PCB-niks-GPU PCB
En het is indd maar plexiglass, dus een handzaagje volstaat al![]()
Mayhem

Dank jullie wel
Dus heb er inderdaad 3
gpu-niks-gpu ipv gpu-gpu
Je moet die van 2 slots hebben.
Het lastige is dat je mobo niks er tussen in heeft, maakt het lastiger om te zien, maar je brug moet 2 sloten overspringen incl. de C47/48 fittingen.

2 slots gaat niet passen
buisjes zijn 14-19-30mm lang![]()
Mayhem
Ik heb zelf 4 van deze buisjes geïnstalleerd voor videokaarten die (mits de stock koeler erop zou zitten), tegen elkaar aan zitten. Zonder ruimte ertussen.
Dat is hetzelfde als deze 560 Ti's.

Hmm ok ik vind het zelf ook maar allemaal verwarrend![]()
Mayhem
Lijkt me dat Asus wel heeft gezorgd dat je 2x 2 slots kaarten kwijt kunt op je mobo zal je wss die van 19mm nodig hebben icm C47.
Ik wist het ook niet zeker dus heb gekozen voor deze icm C48 als je gewoon de fittingen erin draait en dan het buisje ernaast houd kun je precies zien hoe lang hij moet zijn en dan met een ijzerzaagje heel simpel inkorten en even afvijlen.
Bij mij werkte dit prima, echter moet ik er wel bij zeggen dat de C48 misschien mooier is maar toch ook een stuk gevoeliger voor lekkages de C47 heeft 2 rubbers om de crystal link tube vast te klemmen de C48 maar 1.
succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.
http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Als het niet past. Dan maken we het pas. Daar komt het dus een beetje op neer.
Added after 15 minutes:
Heb even op de site van EK gekeken en die zeggen dit over de slots:
2 Slots:
3 Slots:
*Gaat wel over de Bridge maar dit geeft denk ik een beter beeld.
Ik heb namelijk de bovenste. Er zit alleen geen PCI-1 aansluiting tussen. Die heeft ASUS weggelaten.
Om ik nu wel héél erg benieuwd ben om dit precies te weten, bestel ik ze allebei. Misschien is het dan makkelijker voor de volgende gebruiker.
Laatst gewijzigd door Cygnitr0n; 23-12-11 om 11:03.

Om tot slot antwoord te geven op deze vraag.
Ik moest de 2 Slots variant hebben op een Asus Maximus Gene-Z bord.
Echter.. is de één te klein en een ander te groot. Dus wat sommigen van jullie al zeiden... zelf maar op maat zagen en schuren.
En zo heb ik ook gedaan.
![]()