• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

supportvraag uv dye kleur

basvd

New member
De hieronderstaande vraag heb ik per mail gesteld aan info@highflow en ik werd als reactie doorverwezen naar dit forum. Orginele manier om de klantenservice (deels) op een forum te doen, dus ik ben benieuwd of het bevalt :) Ik zeg gelijk eerlijk dat ik op diverse fora al actief ben dus niet van plan ben een actief lid van deze te worden, daarom heb ik me ook niet voorgesteld in het topic daarvoor. Ik ben puur op zoek naar een antwoord op onderstaande bericht:

----
Beste heer/mevrouw,

Ik heb vorige week bij jullie mijn eerste kleur toevoeging gekocht, ziet er PRACHTIG uit. Heb nu de smaak te pakken en wil graag voor UV vloeistof gaan en daarvoor ook een lamp aanschaffen. Maar voor ik dat doe een paar vragen:



1. Heb nu de kleur Mayhems Dye Blue, wil graag voor een UV blauw gaan, jullie hebben zo te zien sky blue en ice blue. Ik heb ook de LED ultra helder wit twin gekocht, die schijnt aan de boven en onderzijde in mijn res en zorgt dat de nu aanwezige kleurstof mooi verlicht is. Wat is het verschil in kleur tussen UV clear sky blue en UV clear ice blue? Ik kan online niet echt een kleurvergelijking vinden namelijk. Ik wil graag diegene die qua kleur het dichtst in de buurt komt van de kleur die ik nu heb, als daar zo al iets van te zeggen is... of heeft u wellicht fotos/filmpjes van hoe deze UV kleuren er uit zien zodat ik kan besluiten welke te kiezen?


2. Ik hoor regelmatig van mensen dat UV toevoegingen zorgen dat je aanslag krijgt in je loop. Wat is jullie ervaring op dit punt? (ik heb de EKWB X360 kit, mocht dat nuttig zijn om te weten).

Vriendelijke groet,
Bas
 
Uitleg van Mayhems over de verschillen van Sky Blue en Ice Blue:

Mayhems Non Stain UV Sky Blue & Mayhems Non Stain UV Ice Blue (both invisible under normal light).
Now Sky Blue is a light Blue under UV light and Ice Blue is Green / Blue under UV light.
Both products have not only a wider UV spectrum and wave length they also last much longer and have a much wider PH range.
These both can be mixed with other dyes and coolants such as Mayhems Blue dye to create a UV reactive colour.


Kleurtoevoegingen zal iets meer aanslag geven dan zonder (ook dan krijg je aanslag door restdeeltjes uit de componenten en slangen).
Maar dat weerhoudt mij en de meeste mensen niet om kleurtjes te gebruiken :)
 
dank voor de reminder! hoeveel tijd hebben jullie ongeveer nodig tussen bestellen/betalen (ideal) en het kunnen afhalen? Ik ben morgen waarschijnlijk in de buurt, dan kan ik er rekening mee houden dat ik op tijd bestel om af te halen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Besje Mayhems dye UV pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
P Mayhems Dye Purple HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Aequitis Feser Heatcarrier & Dye ? Waterkoeling 2
B Mayhem Blue Dye HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
Luculenus Mayhems Dye UV Clear Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Mobomonster Vinyl Dye ipv sleeving Cases en Modding 11
D Wisselen kleur connectoren Waterkoeling 0
Hightower Kleur kabel Electronica 3
C vloeistof kleur wissel. Waterkoeling 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
D hulp bij kleur van de fluid Waterkoeling 8
Sw333t [GEVONDEN] circa 3 meter Paracord of sleeve (3mm), kleur wit, zwart of blauw Gevonden 4
M Sleeve kleur Be Quiet! Silent Base 800 Cases en Modding 4
C koelvloeistof verkeerde kleur Waterkoeling 4
DutchChilles Passende kleur bij moederbord Waterkoeling 2
B Kleur verandering koelvloeistof Waterkoeling 4
WiSK Welke kleur is deze fitting/adapter? Waterkoeling 3
Jort Welke kleur sleeved psu kabels Cases en Modding 17
Freddy [IN-ACTIVE] Grote sticker vel met RVS / geborsteld aluminium kleur Gevonden 5
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
B Bitspower Silver shining vs Alphacool Chrome kleur Waterkoeling 2
volcom Advies gevraagd: welke kleur koelvloeistof? Waterkoeling 5
Robin Kleur op de zolderkamer Algemene Discussies 7
Zehel Welke kleur zijn de kasten van Corsair (verf laten mengen) Cases en Modding 0
N Kleur kast+waterkoeling+fans Waterkoeling 3
X kleur van het water en buizen. Waterkoeling 7
D RAL kleur. Cases en Modding 3
Yinchie Case Fans een ander kleur geven. Cases en Modding 7
D veranderen van WC kleur Waterkoeling 5
S Verschillen in kleur fittingen? Waterkoeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan