+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Radiator, gebogen lamellen/finnen/vinnen/fins

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Wat een discussie
    Zoals al per e-mail is aangegeven, als de schade niet normaal is, gewoon RMA aanvragen en je krijgt een vervangende.
    Met RMA doen wij over het algemeen helemaal niet moeilijk als het terecht is.

Wat betreft inpakken, wij pakken producten zo netjes mogelijk in en proberen het zo goed mogelijk te beschermen.
    Producten worden altijd zo in de doos gezet, zodat deze niet kunnen verschuiven, het wordt daarom ook compact verpakt.
    Als je van ons meerdere bestellingen hebt onvangen, zal dit je waarschijnlijk wel bekend voorkomen.
    Want verschuivingen zijn meestal de grote boosdoeners bij de transportschade.
    We krijgen gelukkig zo goed als nooit meldingen van transportschade.

Maar met de 5 liter jerrycan zou de radiator wel extra ondersteuning middels karton moeten hebben gekregen, zodat deze niet geplet wordt als de doos op de kant van de radiator wordt gelegd.
    Als dat niet het geval is, heeft ons inpakker waarschijnlijk over het hoofd gezien dat het om een radiator ging.

En waar de discussie over gaat, de gebogen lamellen, uiteraard kan je als koper een goed product verwachten.
    Maar enkele gebogen lamellen is bijna bij elk radiator, van fabriek af...
    Als je dit meldt bij de fabrikant, vragen ze simpel: Lekt het? Nee? Niks aan de hand en is normaal.
    Daar kunnen wij dus ook niks mee.
    Tenzij grote vlakken zijn gebogen of dat de radiator lekt (buisjes gebroken), dan wilt de fabrikant het vervangen.
    Ok Freddy als jij dat zegt, zal de fabrikant sptijtig er genoeg waarschijnlijk ook niks aan doen. Heb de lamellen netjes kunnen buigen maar je zult het altijd blijven zien. De lamellen die krom waren, waren maar over een heel klein vakje verspreid. En aangezien er volgens jou toch niks aan gedaan wordt heb ik hem er zo maar ingezet, maar vind het alsnog niet kunnen. Of het nou tijdens de verzending is gebeurt of vanuit XSPC uit al zo was kom ik nooit achter. Maar bij mijn volgende bestellen met dit soort dingen hoop ik toch op een betere verpakken want dit vind ik wel een kwalijke zaak en ik/we hebben daar recht op.
    Alleen nog even afwachten wat XSPC gaat zeggen, maar echt snel zijn ze niet..

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Dit gaat echt te ver. Typisch gevalletje Neerlandische discussie weer eens.
    Als consument zijnde heb je geen recht zoals "het recht op een goed verpakt product". Je hebt het recht om een pakketje te weigeren aan de deur en om het binnen 7 dagen zonder gespecificeerde reden terug te sturen. Als iets je niet bevalt moet je een andere winkel kiezen om zaken mee te doen. Maar ik kan iedereen hier vooraf beloven dat je van een koude kermis thuis gaat komen, omdat er in deze marktsectie geen betere zijn.

En waar gaat het nou eigenlijk helemaal om? 5 minuten werk voor wat imperfectheden recht te buigen?
    Maar stel ander een petitie op, om producenten te dwingen extra controle uit te voeren op die dingen.
    Als een middelgrote fabriek daar 1 of 2 extra man personeel voor moet inhuren, het productie proces daardoor vertraging oploopt en je met een hele lading 'afgekeurde' producten zit verbaasd het me niks als elke radiator 50- tot 100% duurder gaat worden.
    En dan begint het geklaag weer over dat waterkoeling allemaal zo duur is, "boehoe en ik heb geen centjes".
    Op een gegeven moment moet je realistisch zijn en kiezen of delen. Ik denk dat de huidige situatie toch een goede uitkomst voor producent en consument. En anders heb ik een ander voorstel voor jullie: ga jullie eigen radiatoren produceren en vertel me dan welke problematiek jullie allemaal tegenkomen

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Als consument zijnde heb je geen recht zoals "het recht op een goed verpakt product". Je hebt het recht om een pakketje te weigeren aan de deur en om het binnen 7 dagen zonder gespecificeerde reden terug te sturen.
    Je hebt als consument recht op een onbeschadigd product. Is iets anders dan een goed verpakt product.

Ik kan me er nog verder over uitlaten, maar dit doe ik verder niet. Mijn commentaar wordt hier door sommigen niet op prijs gesteld, waardoor ik mij verder van dit topic en eventueel latere topics met redelijk identieke inhoud volledig distantieer.

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    Dit gaan nu over, wie heeft er gelijk ,dit gaat hier niet zo lukken ,sommige zeggen dat het onzin is ,tot ze het zelf meemaken afijn dit moet je treffen door willende coulance en door medewerking van de winkel c.q. leverancier ,waar de winkel wel voor kan bemiddelen imho
    echter snap ik dat dit een vervelend iets is .

bij het zoeken over de verplichtingen van een overeenkomst z
    vind je dit ,dit is rechtstreeks van de rijksoverheid

Bij het aangaan van een koopovereenkomst heeft u recht op:

een product dat niet is beschadigd
    een compleet product;
    een product dat over de kwaliteiten beschikt die de verkoper heeft aangegeven;
    vermelding door de verkoper van bijkomende kosten, zoals de bezorgkosten of installatiekosten.

maar dit is gewoon erg moeilijk het kan gebeurd zijn tijdens inpakken ,transport en of tijdens montage dit jou woord tegen die van HF
    Ik denk eerlijk gezegd dat de verkopers lees inpakkers ,wel weten hoe ze inmiddels een en ander inpakken ,daar de radiator verpakt in karton en schuimmatjes dan kan je heus wel een deukje krijgen maar geen lakschade ,dit is een schade door iets scherps toegebracht
    dat is het rare hier nu aan
    eigenlijk raad ik dus aan bij elke aankoop direct uitpakken en nalopen op beschadigeden en dan binnen 24 uur RMA sturen
    suc6 ermee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Je hebt als consument recht op een onbeschadigd product. Is iets anders dan een goed verpakt product.

Ik kan me er nog verder over uitlaten, maar dit doe ik verder niet. Mijn commentaar wordt hier door sommigen niet op prijs gesteld, waardoor ik mij verder van dit topic en eventueel latere topics met redelijk identieke inhoud volledig distantieer.
    Je hebt gewoon gelijk hoor.

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    haha, lolly wordt niet doorberekend en is van de zaak

Wij verzenden alle pakketten verzekerd tot een bedrag ruim boven de waarde van het pakket met handtekening voor ontvangst.
    Daarom zijn de kosten voor ons hoger dan dat je als particulier een pakketje bij de postkantoor verzend.
    Alhoewel je daar ook kan kiezen voor verzekerd + hvo, dan zit je gauw op 9 - 10 euro, afhankelijk van het gewicht en waarde.
    Arbeidskosten rekenen we natuurlijk ook een beetje door, als je het zo bekijkt valt onze verzendkosten mee

GLS is iets voordeliger, als je daar geen problemen mee hebt, scheelt het je 2 euro.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nessuno Bekijk Berichten
    hmmz ok maar dan vraag ik mij af waarom je iets zou verzenden en verzekeren ruim boven de waarde, het lijkt me dat je daar niets mee opschiet. (tis nou niet dat ze meer gaan vergoeden dan wat het gekost heeft lijkt mij)

verzekerd tot 500€ inc handtekening + T&T is 8,05 bij tnt
    Tarieven Pakketten

Zit me alleen af tevragen hoe die andere bedrijven dat dan voor 6,75 voor elkaar krijgen
    das nl idd niet verzekerd, wel met T&T en tja in mijn ogen zou je het arbeidsloon eigenlijk in de prijs mee moeten rekenen en niet in de verzend kosten maar goed dat is mijn mening.

btw dit is niet om freddy of highflow af te zeiken oid was / ben er gewoon nieuwschierig naar!
    Er was al een topic hierover, heb het even samengevoegd, zie mijn vorige bericht:

Als winkel kan je ervoor kiezen de arbeids-/verzendkosten te verrekenen in de producten, dan kan je de verzendkosten lager maken.
    Daar hebben wij niet voor gekozen.

@ enthernal
    Dat mag eigenlijk niet, de bezorger hoort altijd een handtekening te vragen.
    Waarschijnlijk kent de bezorger jouw wijk en mensen en heeft hij deze actie buiten de regels om, maar op goed vertrouwen gedaan.
    Volgens mij hebben we toch wel recht op goed bescherm materiaal. Maar ik stop er ook mee. Er zijn ook heel veel voordelen die tot nu toe heel goed opwegen tegenover de nadelen, laat ik daar eerlijk om zijn . De verzendingtijd is altijd netjes, hele goed service dat vergeet ik ook niet daarom zal ik ook bij highflow blijven bestellen. Iedereen maakt fouten dat snap ik ook.. Maar echt dan betaal ik liever nog 50 cent meer om zeker te weten dat het niet aan de verzending kan liggen maar 100% aan de fabrikant.

Beginnend casemodder CDA441 is on a distinguished road CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Reputatie Macht
    1

Vinnen gebogen, hoe terug buigen?

Hallo,

De vinnen van mijn Asetek LC50 zijn verbogen (corsair H50 stijl). Hoe verbuig ik die weer terug?
    Deze pakken teveel stof op en koelt mijn systeem niet meer zo goed
    Zou ik dit kunnen proberen met een kleine schroevendraaier of beschadig ik ze dan nog meer?
    De vinnen hebben ook een beetje corrosie.
    --- www.cda441.tk ---

...No More Crap Graphics...

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Ik zou het niet met een schroevendraaier doen, metaal op metaal ga je schade maken.
    Iets zachts pakken is beter, bijvoorbeeld een tandenstoker of wattenstaafje (dunner maken).

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik heb zelf een heel klein schroevendraaiertje gepakt met een platte kant. Ik ben zelf ook alleen met de platte kant gaan buigen. Maar een platte tandenstoker is misschien wel een beter idee. Misschien dat je even een paar foto's kunt uploaden zodat mensen je beter kunnen adviseren.

+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum Rechten