• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

moederboard

D3kker

New member
-------------------------------
System:
Cpu: FX-9095 (4.7 Ghz ) + watercooling XSPC cpu block / rad met 3 fans boven in me kast / waterpomp en 2 fans in de voorkant / 1 achter in
Motherboard: ASRock 990FX Extreme9
Ram: 24.0 GB
Grapich:Nvidida GTX 980
Storage:
Intel ssd 160 GB
kingston 240 GB
Seagate 400 GB
Seagate 2 TB

-------------------------------
CPU: 4.7 ghz / 50 graden (op deze warme dagen)

V-ram word rond de 70 tot soms uitschakelen van moederbord (geen idee of dat daadwerkelijk het probleem is maar das het enigste wat zo "warm" word)
-------------------------------
Hallo zal me gelijk voorstellen
Ben Dekker en redelijk op leeftijd en kom uit Rotterdam.
Zo genoeg over mezelf :)
Nu me probleem sinds ik me waterkoeling spul allemaal heb gebeurt het wel eens naar
mijn idee dat me moederbord te warm word vooral op me V-ram gedeelte.
Nu heb ik 1 a 2 oplossingen gezien maar ik wil het wel beetje netjes houden zeg maar.
want oplossing 1 was hang een losse fan in de kast op de V-ram...
En een de andere was gat boren ofzo en dan een V-ram waterkoeling er opbouwen van een ander type moederbord..
Lijkt mij now nie de beste oplossing?

Nu mijn vragen: is er een V-ram Koelblok voor mijn moederbord (of een ander type.)
en zijn er nog andere plekken op me moederbord aan te raden voor betere koeling? als ik toch aan de slag ga

(en ik zou idd ook me grafische kaart nog er bij willen doen maar die is nog te nieuw voor mij en die fan gaat toch bijna nooit aan das pas een allerlaatste gedeelte wat ik persoonlijk zou doen)
 
How to Watercool the ASUS 990FX Sabertooth Rev2.0 VRMs and NB

Na enig zoekwerk heb ik de Boor tut gevonden, btw ik ben niet te moellijk om ergens iets af te slijpen (zolang het maar nie me MB is)
lastige is kwa opmeten is dat ik dan die lucht koeling er af moet halen? is heb ik meer een algemene meeting nodig ?

Denk van wel.
Met dat waterblokje kun je de gaten verstellen,maar er zijn ook andere oplossingen er voor denk ik.
Je moet de afstand tussen de gaten opmeten van het blokje wat er nu op zit.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Roel1966 Temperaturen moederboard en airflow ! Overige Koeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan