Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
-
Member
- Reputatie Macht
- 2
Misschien handig om even te vermelden: Wil je een CPU-only loop, of moet je GPU ook meegekoeld worden?
Ook belangrijk: Wat zijn je doelen?
Wil je flink gaan OC'en? Of ga je meer voor stilte?
-
Senior Member

- Reputatie Macht
- 2
Eerste punt zal toch me CPU wezen, GPU kan altijd later nog...
Ik wil wel OC`en maar niet t extreme zeg maar... stilte hoeft niet persee, aangezien kids ook herrie maken... Maar ik vind t mooi om te zien met de lichten erbij slangen in een pc, dus meer voor t mooie
-
Beginnend wc verslaafde
- Reputatie Macht
- 1
Gezien je budget kan je het beste gaan voor een kant en klaar setje zoals van EK. Dan heb je voor +/- € 200,- al een heel goed setje met een 240 rad erbij. Voor iets meer heb je het setje met een 360 rad. En EK heeft altijd goede kwaliteit en bij zo'n setje zit alles wat je nodig hebt.
Ik ken je kast niet dus weet niet of die 360 rad past. Maar anders kan je altijd nog modden, of deze extern plaatsen. Gezien je in de toekomst je GPU ook wil koelen is zo'n 360 rad aan te raden.
Veel succes met je zoektocht!
-
Member
- Reputatie Macht
- 2
Aan de andere kant, gezien het blijkbaar meer voor de looks wordt gedaan, zou ik juist zelf wat samenstellen.
Dan kun je mooie bitspower fittingen nemen, zelf gekozen slang + vloeistof, misschien een wat groter reservoir, fans met LEDjes, enzovoorts.
Forum Rechten