+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Ik wil graag waterkoeling in de toekomst

Senior Member RebellionNL will become famous soon enoughRebellionNL will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 06-Jan-12
    Reputatie Macht
    2

Ik wil graag waterkoeling in de toekomst

Hallo,

Ik zou graag in de toekomst willen beginnen met waterkoeling, maar dat word dus een heel ander onderwerp voor me

Aangezien er hier toch een aantal kenners zitten, vraag ik graag om advies/tips...
    Nu ben ik ook druk aan t sparen, en aangezien ik in de maand Mei ga trouwen moet ik toch even rekening houden met t geld, wat logish is...

Nu is mijn vraag, of iemand me hier kan helpen, een leuk/goed setje samen te stellen voor t volgende systeem:

Behuizing: NZXT Phantom White
    Voeding : OCZ Modstream 750 Watt
    Moederbord : AsRock P67 Pro3 SE
    Processor : Intel Core i5 2500K Sandy Bridge socket 1155
    Geheugen : 2x2GB Kingston Type weet ik zo ff niet..
    HDD : WD 500GB
    VGA : Sapphire Radeon HD6850 1GB GDDR5
    CPU koeler : Corsair Hydro H60
    DVD Brander : Samsung nog iets

Budget zal ongeveer tussen de 200 - 300 euro wezen.

Het is een witte behuizing, dus graag zou ik een bijpassende mooie kleur koelvloeistof willen hebben

Gr Rebellion

Member faust2016 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 01-Apr-11
    Reputatie Macht
    2
    Misschien handig om even te vermelden: Wil je een CPU-only loop, of moet je GPU ook meegekoeld worden?
    Ook belangrijk: Wat zijn je doelen?
    Wil je flink gaan OC'en? Of ga je meer voor stilte?

Senior Member RebellionNL will become famous soon enoughRebellionNL will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 06-Jan-12
    Reputatie Macht
    2
    Eerste punt zal toch me CPU wezen, GPU kan altijd later nog...

Ik wil wel OC`en maar niet t extreme zeg maar... stilte hoeft niet persee, aangezien kids ook herrie maken... Maar ik vind t mooi om te zien met de lichten erbij slangen in een pc, dus meer voor t mooie

Beginnend wc verslaafde Zehel will become famous soon enough Zehel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Gezien je budget kan je het beste gaan voor een kant en klaar setje zoals van EK. Dan heb je voor +/- € 200,- al een heel goed setje met een 240 rad erbij. Voor iets meer heb je het setje met een 360 rad. En EK heeft altijd goede kwaliteit en bij zo'n setje zit alles wat je nodig hebt.

Ik ken je kast niet dus weet niet of die 360 rad past. Maar anders kan je altijd nog modden, of deze extern plaatsen. Gezien je in de toekomst je GPU ook wil koelen is zo'n 360 rad aan te raden.

Veel succes met je zoektocht!

Member faust2016 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 01-Apr-11
    Reputatie Macht
    2
    Aan de andere kant, gezien het blijkbaar meer voor de looks wordt gedaan, zou ik juist zelf wat samenstellen.
    Dan kun je mooie bitspower fittingen nemen, zelf gekozen slang + vloeistof, misschien een wat groter reservoir, fans met LEDjes, enzovoorts.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten