+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: hoogte verschil met draaibare fittingen HELP!

Junior Member stievel007 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 30-Jan-12
    Reputatie Macht
    0

hoogte verschil met draaibare fittingen HELP!

Beste Highflow forum leden,

Ik heb pas mijn rampage iv extreme + koolance block binnen en daarop een swiftec HD met draaibare fittingen .
    Alleen heb ik een hoogteverschil waardoor ik ze niet goed kan monteren .
    hebben jullie dit ook eerder gehad en hoe opgelost ?
    Heb de processor nog niet dus kan wel even wachten maar volgende week krijg ik de processor en dan wil ik natuurlijk alles in 1 keer monteren
    423241_154408064675518_100003189754628_208828_2062978788_n.jpg

Groetjes Dave

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Dit kan je oplossen door gebruik te maken van extenders. Maar ook dan zal een exact gelijke hoogte niet snel mogelijk zijn.

Beginnend wc verslaafde Zehel will become famous soon enough Zehel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Je zou kunnen proberen met extenders het hoogte verschil te minimaliseren en dan stukje flexibele slang ertussen voor zover dat mogelijk is. Anders zul je je loop aan moeten passen.

Je zou ook nog koperen/metalen buis op maat kunnen buigen maar dat is een rotkarwei.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Spacers:

Geavanceerd zoeken :: Zoekresultaten - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

Spacers of extenders, de exact gelijke hoogte ga je waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen.

Junior Member stievel007 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 30-Jan-12
    Reputatie Macht
    0
    Super bedankt voor de reacties ik zal straks eens opmeten en dan de extenders bestellen het is wel jammer dat het niet in 1 keer past .
    het is ook alleen maar met de swiftec hd omdat die hoger staat dan andere blokken...
    iemand anders ook de swiftec hd op een 3930k ? en wat zijn de temps ?

Groetjes dave

Junior Member oezoezoe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 16-Jan-12
    Reputatie Macht
    1
    In de buildlog van deze gast kampt hij met hetzelfde probleem. Hij geeft ook wat tips waar je op moet letten.

spoelen naar ongeveer 22 minuten. De rest is natuurlijk ook interessant

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten