Dat 2e met een slang naar zo'n doorvoer stukje naar jouw kelder lijkt mij wel een idealer idee en teven even mooi, je kan dan in je keldertje nog altijd een T-stukje steken met een tempsensor in.![]()
Dat 2e met een slang naar zo'n doorvoer stukje naar jouw kelder lijkt mij wel een idealer idee en teven even mooi, je kan dan in je keldertje nog altijd een T-stukje steken met een tempsensor in.![]()
Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!
Ik ben nu eens aan het kijken naar drain/fill points voor in mijn kast.
Krijg ik bij Swiftech 13MM (1/2) Fillport Black ook de slangfitting erbij of is het puur een portmoertje (om maar zo te zeggen) die je aan je kast bevestigd waar je een fitting in kan schroeven. Bij die bitspower moet je dus nog ook een fitting erbij kopen. Is dat bij deze ook?
Thanks!![]()
De fitting en het filportgedeelte zitten bij die Swiftech fillport aan elkaar vast. Het is één geheel met een ringetje om 'm vast te draaien en een stopfitting om 'm af te sluiten.
Die slangklem krijg je er ook bij.
Het gat dat je ervoor moet in je kast moet hebben/maken: 5/8" (15.8750 mm) Of gewoon 16mm.![]()
Kan Freddy die pictures & Artikelen weer updaten want ze zijn 404
Fixed!![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

ik doe altijd met een t-splitsing zoals hieronder op de foto werkt naar mijn mening super.
![]()