+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: D5 pomp aan channel van fancontroller

Senior Member The Grinch has a spectacular aura aboutThe Grinch has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 02-Nov-11
    Reputatie Macht
    2

D5 pomp aan channel van fancontroller

hey lui,
    gisteravond een leuke ingeving gehad.
    maar ik vroeg me dus af:
    kan je een D5 pomp op een fancontroller sluiten en is het dan nog regelbaar?
    zo ja: hoe moeten die draadjes en op welke stand zou die pomp moeten (op standje 5 neem ik aan?) om hem goed te kunnen regelen?

fancontroller:
    Lamptron FC-5 Fan Controller 4x 30W Channels Black V2

pomp:
    Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top

er staat bij de pomp een verbruik van 23 watt en 1 channel zou 30 watt aankunnen.
    echter meer kijkende naar de voltages. fan controller tot max 12 volt en pomp heeft 8 tot 24 volt staan.

iemand een idee?

The Grinch

Beginnend wc verslaafde Zehel will become famous soon enough Zehel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Naar ik weet kan dat gewoon. Heb zelf mijn pomp ook op een fancontroller staan (EK Dcp 4.0)

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    kan gewoon, maar ik zou het persoonlijk niet doen omdat de pomp ook een ingebouwde controller heeft
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Senior Member The Grinch has a spectacular aura aboutThe Grinch has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 02-Nov-11
    Reputatie Macht
    2
    thanks kenny en zehel, dacht alleen dat het zo misschien een connector zou schelen en zou ik zo on the fly mn flow kunnen aanpassen

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten