+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Beste CPU Block (performance)

Member jev09 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 19-Nov-11
    Reputatie Macht
    1

Beste CPU Block (performance)

hallo mensen,
    ik zit te kijken voor een beste CPU block, ik denk dat ik het ook voor andere mensen post dat ze ook weten voor de koeling performance.

maar goed ik zit te kijken voor Koolance CPU-370 ik zag dat het beste block is ook voor de looks,
    er is ook de net uit de "Swiftech Apogee HD'' die zit ook goed te zijn in de buurt van CPU-370 of iets hoger.

wat vinden jullie wat de beste block is?

Member moeloo is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 20-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    Zit ook te kijken voor een CPU koelblok en twijfel tussen die Koolance en de Swiftech.
    Denk dat het voor mij de Swiftech Gold LE wordt. Heb namelijk een Asus Asrock Extreme7 Gen3 bord en daar past die SGLE het beste bij qua looks. MB heeft al gouden accenten namelijk

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    De CPU blokken die wij geselecteerd hebben in ons webshop zijn allen goede blokken.
    Je maakt daarom sowieso geen verkeerde keus, prestatie verschil is minimaal en daarom kan je je keuze het beste laten vallen op het blok die je het mooist vindt en welke past in jouw budget.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Ingeschreven
    Sat 19-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    De CPU blokken die wij geselecteerd hebben in ons webshop zijn allen goede blokken.
    Je maakt daarom sowieso geen verkeerde keus, prestatie verschil is minimaal en daarom kan je je keuze het beste laten vallen op het blok die je het mooist vindt en welke past in jouw budget.
    oke vraagje over deze cpu block apogee hd black zit daar ook amd mounting bij? Omdat ik heb gelezen dat er niet bij zit

leven als een prof. vincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud of vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Reputatie Macht
    20
    Ik moet zeggen dat ik vele blokjes heb gehad, maar de Koolance 370 koelt bij mij het nog het beste..

Ingeschreven
    Sat 19-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen dat ik vele blokjes heb gehad, maar de Koolance 370 koelt bij mij het nog het beste..
    heb je ook de apogee HD geprobeert? laat me weten AUB ik twiffel tussen 370 en apogee hd, apogee hd is nu op vooraad en hij iets goedkoper maar 370 is niet opvooraad 10euro duurder maar stuk mooier

Junior Member yboonstra is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 18-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Het type pomp is ook belangrijk bij de keuze van je blok. Ivm flow restrictie.

Het ene blok presteerd beter bij een low flow als e ander.

Ingeschreven
    Sat 19-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yboonstra Bekijk Berichten
    Het type pomp is ook belangrijk bij de keuze van je blok. Ivm flow restrictie.

Het ene blok presteerd beter bij een low flow als e ander.
    ik ben deze gekocht https://highflow.nl/pompen/laing-swi...nsluiting.html

Junior Member yboonstra is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 18-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Met die pomp kan bijna elke wc setup aan hf supreme en heatkiller cpu blokken horen tot de top.. ff googlen en je kan genoeg revieuws vinden tussen de bekende cpu blokken

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Name / Mount 1 / Mount 2 / Mount 3

Danger Den Maze 4 / 42.2 / 42.0 / 42.0

Swiftech Apogee XT / 40.0 / 40.0 / 40.0

EK Supreme Jet HF #6 / 39.1 / 39.0 / 38.9

Swiftech Apogee XT Rev 2 / 39.0 / 38.9 / 38.9

Koolance 370 / 38.7 / 38.7 / 38.6

XSPC Raystorm / 38.1 / 38.0 / 38.0

Swiftech Apogee HD / 38.1 / 37.9 / 38.0

Beetje google doet wonderen tegenwoordig

Zelf vind ik de XSPC raystorm de beste kwa looks en heeft een lage ristrictie dus goed te combineren met sli/crossfire + chipset en ram. Als je een kleine loop gaat maken met een CPU + videokaart zou ik ga de apogee raystorm gaan.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheNumberOne Bekijk Berichten
    Name / Mount 1 / Mount 2 / Mount 3

Danger Den Maze 4 / 42.2 / 42.0 / 42.0

Swiftech Apogee XT / 40.0 / 40.0 / 40.0

EK Supreme Jet HF #6 / 39.1 / 39.0 / 38.9

Swiftech Apogee XT Rev 2 / 39.0 / 38.9 / 38.9

Koolance 370 / 38.7 / 38.7 / 38.6

XSPC Raystorm / 38.1 / 38.0 / 38.0

Swiftech Apogee HD / 38.1 / 37.9 / 38.0

Beetje google doet wonderen tegenwoordig

Zelf vind ik de XSPC raystorm de beste kwa looks en heeft een lage ristrictie dus goed te combineren met sli/crossfire + chipset en ram. Als je een kleine loop gaat maken met een CPU + videokaart zou ik ga de apogee raystorm gaan.
    Dit kan je niet zomaar zeggen he, elke setup heeft zijn eigen voor en nadelelen, Meer specs van die gekozen copy-paste lijst?
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Rez
    Rez is offline.
    Junior Member Rez is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 01-Dec-09
    Reputatie Macht
    3
    waar is de heatkiller 3.0 in die lijst? :p

Btw, van sommige blokken kun je de nozzleplate voor de microchannels eruit wippen, scheelt je misschien een graad of 2 (in je nadeel), maar je hebt gewoon keiharde flow... (als je een vrij grote zware loop hebt zoals ik )

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten