+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 76 van de 76

Onderwerp: Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier!

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Internet kabel is al uitgeleend
    Iemand had een te korte

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Internet kabel is al uitgeleend
    Iemand had een te korte
    die van mij is net gepast

en ik ben echt de helft vergeten, oa die edge en die shroud van coolfris, naja vader brengt het morgen mee als i mij komt halen dus dan is alles nog terecht, dacht eraan als we op 35km van eindhoven waren
    Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

Fryslan Boppe . neonatas is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Thu 22-Jan-09
    Reputatie Macht
    4
    Een bijbel? want dat zullen we nodig hebben met 16 van die watergekoelde monsters. Reken het wattage verbruik van 16 van zulke systemen + schermen en andere meuk (laptops, servers, nog meer schermen, lampjes, kerstversiering) maar eens uit.
    Ik denk dat we een halve power surge gaan veroorzaken als we allemaal crysis gaan spelen....

Dus dat wordt bidden!
    Pc.:
    Lian li v2100B - I7 875K @ 4.0Ghz @ 1.196v - Asus maximus III Extreme - 2x 2GB 2008Mhz @ 9-9-9-24 -
    480GTX - Enermax revolution 1250Watt - ocz vertex 2 60 GB - 150GB WD 15000rpm Raptor

Koeling.:

Feser 480 - Laing D5 pomp + Ek top -
    Iandh Stealth Reservoir 175mm - veelst veel fittingen - Swiftech Apogee XT - EK-FC480 GTX - Acetal + Nickel - Koolance MB-ASM3E

Fans.: 2x Noctua 120MM NF-P12 1300RPM - Enermax 120MM Apollish RED 1700RPM - NOISEBLOCKER 120MM NB-BlackSilentPRO PL-1

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neonatas Bekijk Berichten
    Een bijbel? want dat zullen we nodig hebben met 16 van die watergekoelde monsters. Reken het wattage verbruik van 16 van zulke systemen + schermen en andere meuk (laptops, servers, nog meer schermen, lampjes, kerstversiering) maar eens uit.
    Ik denk dat we een halve power surge gaan veroorzaken als we allemaal crysis gaan spelen....

Dus dat wordt bidden!
    mijn hele meuk draait op een Neo He 550watt die op weg is naar 3j ouderdom ... en zou bij volle belasting misschien 450w uit het stopcontact trekken
    Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    - Belangrijk en niet te vergeten ! Skateboard !

Senior Member brinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the rough brinkdinges's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 20-Aug-10
    Reputatie Macht
    5
    Ik twijfel nog of ik m'n skateboard meeneem, heb al vrij veel mee en heb er lang niet opgestaan
    Je kast laten modden? Brink of Modding
    Casemods: miXture, Cubeleon
    Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

Junior Member Demolisher will become famous soon enoughDemolisher will become famous soon enough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Reputatie Macht
    5
    mensen ik schrik een beetje van deze lijstjes... het belangrijkste van de afgelopen jaren staat er namelijk nog niet op...

Deodorant mensen, DEODORANT!!! Wees lief voor anderen. Neem het niet mee voor de sier, gebruik het ook. Weet je hoe erg het gaat meuren in een zaal met 1000 mensen die zich gemiddeldgenomen 3 dagen niet douchen?

Daarom, om het enigsinds tegen te gaan, DEODORANT

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Black&White Cosmos Dark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really nice Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Reputatie Macht
    6
    Haha goed punt, was dan toch al van plan om mee te nemen, wantja mense moete wel comfortabel kunnen zitten naast mij.

L33T BY .HsP- Fuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to all Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demolisher Bekijk Berichten
    mensen ik schrik een beetje van deze lijstjes... het belangrijkste van de afgelopen jaren staat er namelijk nog niet op...

Deodorant mensen, DEODORANT!!! Wees lief voor anderen. Neem het niet mee voor de sier, gebruik het ook. Weet je hoe erg het gaat meuren in een zaal met 1000 mensen die zich gemiddeldgenomen 3 dagen niet douchen?

Daarom, om het enigsinds tegen te gaan, DEODORANT
    Amen!

Lucht exploitant Forseti will become famous soon enoughForseti will become famous soon enough Forseti's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    10m utp bij me.. hopen dat ik niet overdreven ver van de switch zit :p

Waiting for a Lan MdemiC will become famous soon enoughMdemiC will become famous soon enough MdemiC's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 16-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik heb voor me zelf minimaal 20 meter bij dus ja ik mag op het uiteinde zitten

Lucht exploitant Forseti will become famous soon enoughForseti will become famous soon enough Forseti's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Mocht mijne te kort zijn is er vast wel iemand die een lang eheeft maar dicht bij de switch zit

en anders de dichtstbijzijnde kabelboer hehe

Senior Member marksw will become famous soon enoughmarksw will become famous soon enough marksw's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    Ik moet me internet kabel nog gaan zoeken ligt ergens op zolder

Sent from my X10i using Tapatalk

Senior Member mystiqu will become famous soon enoughmystiqu will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 21-Apr-11
    Reputatie Macht
    3
    Weeeuw wat nemen mensen allemaal veel mee lol

Moet je perse een eigen netwerkkabel mee nemen? Want ik werk thuis met van die powerlan adapters, en UTP kabel heb ik niet liggen ofzo....
    Intel Core i7-2600K
    Asus HD5850 CFX
    8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
    Antec Lanboy Air
    MSI P67A GD65(B3)

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Kabel is een must, en een lange ook.
    Ze lenen geen kabel uit aan 1000 mensen en hoever de UTP van je af zit is maar de vraag. Dus doe jezelf een lol en haal gewoon 25 meter of zo

Waiting for a Lan MdemiC will become famous soon enoughMdemiC will become famous soon enough MdemiC's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 16-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Er zijn altijd mensen (zoals ik) die meerderen meenemen om andere uit de brand te helpen!

Ik heb zelf een 40mtr bij en neem er nog enkele korte mee!

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

LinkBacks (?)

1. 25-11-10, 17:06

Forum Rechten