Internet kabel is al uitgeleend
Iemand had een te korte
Internet kabel is al uitgeleend
Iemand had een te korte
Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!
Een bijbel? want dat zullen we nodig hebben met 16 van die watergekoelde monsters. Reken het wattage verbruik van 16 van zulke systemen + schermen en andere meuk (laptops, servers, nog meer schermen, lampjes, kerstversiering) maar eens uit.
Ik denk dat we een halve power surge gaan veroorzaken als we allemaal crysis gaan spelen....
Dus dat wordt bidden!
Pc.:
Lian li v2100B - I7 875K @ 4.0Ghz @ 1.196v - Asus maximus III Extreme - 2x 2GB 2008Mhz @ 9-9-9-24 -
480GTX - Enermax revolution 1250Watt - ocz vertex 2 60 GB - 150GB WD 15000rpm Raptor
Koeling.:
Feser 480 - Laing D5 pomp + Ek top -
Iandh Stealth Reservoir 175mm - veelst veel fittingen - Swiftech Apogee XT - EK-FC480 GTX - Acetal + Nickel - Koolance MB-ASM3E
Fans.: 2x Noctua 120MM NF-P12 1300RPM - Enermax 120MM Apollish RED 1700RPM - NOISEBLOCKER 120MM NB-BlackSilentPRO PL-1
- Belangrijk en niet te vergeten ! Skateboard !
Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!
Ik twijfel nog of ik m'n skateboard meeneem, heb al vrij veel mee en heb er lang niet opgestaan![]()
Je kast laten modden? Brink of Modding
Casemods: miXture, Cubeleon
Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

mensen ik schrik een beetje van deze lijstjes... het belangrijkste van de afgelopen jaren staat er namelijk nog niet op...
Deodorant mensen, DEODORANT!!! Wees lief voor anderen. Neem het niet mee voor de sier, gebruik het ook. Weet je hoe erg het gaat meuren in een zaal met 1000 mensen die zich gemiddeldgenomen 3 dagen niet douchen?
Daarom, om het enigsinds tegen te gaan, DEODORANT![]()
Haha goed punt, was dan toch al van plan om mee te nemen, wantja mense moete wel comfortabel kunnen zitten naast mij.
10m utp bij me.. hopen dat ik niet overdreven ver van de switch zit :p
Ik heb voor me zelf minimaal 20 meter bij dus jaik mag op het uiteinde zitten
![]()
Mocht mijne te kort zijn is er vast wel iemand die een lang eheeft maar dicht bij de switch zit
en anders de dichtstbijzijnde kabelboer hehe
Ik moet me internet kabel nog gaan zoeken ligt ergens op zolder
Sent from my X10i using Tapatalk

Weeeuw wat nemen mensen allemaal veel mee lol![]()
Moet je perse een eigen netwerkkabel mee nemen? Want ik werk thuis met van die powerlan adapters, en UTP kabel heb ik niet liggen ofzo....
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)
Kabel is een must, en een lange ook.
Ze lenen geen kabel uit aan 1000 mensen en hoever de UTP van je af zit is maar de vraag. Dus doe jezelf een lol en haal gewoon 25 meter of zo![]()
Er zijn altijd mensen (zoals ik) die meerderen meenemen om andere uit de brand te helpen!
Ik heb zelf een 40mtr bij en neem er nog enkele korte mee!