+ Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 101 tot 108 van de 108

Onderwerp: Tp10!

Guestlist member MrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to behold MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Ik krijg altijd het idee dat Campzone hun main event is waar ze de meeste tijd, geld en zweet in stoppen en trots op zijn.
    En TP het stiefzoontje die het niet zo goed doet, maar die ze nu eenmaal hebben.

Dat de kaartverkoop van campzone al was begonnen, had ik inderdaad ook gezien. Hoe simpel en makkelijk (en slim) was het geweest als ze er achteraan hadden vermeld dat de kaartverkoop van TP10 ook bijna gaat beginnen?
    Gelijk mee in de slipstream van Campzone reclame maken voor TP10.
    . .

pze
    pze is nu online.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Nou is campzone ook een erg origineel en cool concept, maar je hebt wel gelijk.
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

pze
    pze is nu online.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Okey, ik heb een email van de TP crew terug.
    Het gaat gewoon door!

Eén van onze crewleden heeft gereageerd op je melding met het nummer #195394.

We verwachten eind deze week de kaartverkoop te starten en de nieuwe website online te hebben. We zijn dit jaar helaas wat later maar CampZone had door een dreigende verhuizing helaas even wat meer aandacht nodig.

Verder gaan we van de tiende The Party uiteraard weer een groot feest maken en we hopen Highflow ook deze keer weer met een nog grotere groep te mogen verwelkomen

Senior Member Daantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura aboutDaantjuhh14 has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sun 04-Oct-09
    Reputatie Macht
    6
    Klinkt goed! #zinzin

pze
    pze is nu online.
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Inderdaad :p

Guestlist member MrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to behold MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Thanks for the update !
    Van de week maak ik wel weer een topic aan.
    . .

pze
    pze is nu online.
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Geen probleem,
    doe dat! ^^

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Ik zag de aankondiging op de site en daarom heb ik gelijk maar het grote topic aangemaakt.
    . .

+ Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Forum Rechten