zat jij bij die radio tent of niet
want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was
Verder spreken we dan wel af op TP9
zat jij bij die radio tent of niet
want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was
Verder spreken we dan wel af op TP9
oow ok dan zat jij langs dat ene meidje met die mooie WC pc die grote?
Dan kan ik je wel gezien hebben maar verder ook niet veel gesproken ofzo
oow ok
Maar als er iets word vernomen van TP9 kom ik ook en probeer ik in de top 10 inschrijvingen te zitten![]()
En iedereen de Hf shirtjes aan eh!![]()
whaha doe je goed een echt HF Team lid![]()
zou ook denk een stuk strakker staan van die polo,s
ik ben het met wwwicked eens ik doe ook weer mee ongeacht de datum![]()

waar zal het evenement zich gaan afspelen?
I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6
- What a Mesh!!! Buildlog -

Ik kom misschien ook, maar dan wel met mn apple pc : schaamt zich:
Ik draai geen windows meer namelijk.
Ik zal even gaan overleggen met forseti
Ik zal ook zeker mijn best gaan doem om er weer bij te zijn, zet me maar in het "zeker" lijstje![]()
Hardware:
Asus Rampage III Gene | I7-870 @4,45 GHz | MSI Lightning 5870 @ 1000/1300 | 4GB Geil Black Dragon DDR3-1333 @ 1600| Postville 40GB | 3x F1 750GB: 2TB RAID0 | CoolerMaster M1000
Cooling:
AquaComp XT - Ultra Pomp | WaterCool HeatKiller rev3.0 | Swiftech MCW60-4870/4890 | 2x XSPC RX120 rads | 4x Sanyo Denki 109R1212H1011 fans | Antec Big Boy | mCubed TBalancer BigNG
Dat is al een leuk lijstje, gaat weer gezellig worden![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
idd mooie opkomst
vraag me af hoe ze alles weer gaan neerzetten daarzo
moeten zowiezo dingen betergeregeld worden
natuurlijk de
case mod compo,s ( duidelijk en zichtbaar ) vermelden.
en nog wel wat kleine dingetjes