Bekijk Poll Resultaten: kom je ook???

Stemmers
13. Je mag niet op deze poll stemmen
  • JA

6 46,15%
  • NEE

2 15,38%
  • MISSCHIEN

5 38,46%
+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Lan Party in Vroomshoop

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3

Lan Party in Vroomshoop

de titel is niet helemaal juist moet zijn:
    Lan Party/Meeting in Vroomshoop

Hallo,

zijn er hier mischien mensen die intresse in een lan-party hebbben?

deze wordt gehouden in Vroomshoop.

deze zal bij mij thuis gehouden worden
    wij beschikken over een garage waar we wel met 12-15 man kunnen zitten, ook is hier evt verwarming beschikbaar, en in de zomer kunnen er 2 grote garagedeuren open. Eventueel bij veel animo is ook een grotere locatie mogelijk.

zoals onze internetverbinding er nu voor staan zullen wij geen internet games kunnen spelen enkel maar lan games, welke ik kan hosten. wel kunnen we ervoor zorgen dat we een internetverbinding hebben voor bijv. het checken van mail, of downloaden van patches e.d.

als er iemand komt die een 16-ports switch kwijt wil hou ik me aanbevolen anders zal ik voor een switch zorgen

de lengte van deze lan-party maakt niet zoveel uit, en zullen we t.z.t wel bekijken, ook de datum ligt nog niet vast.

als we deze lan meerdere dagen lang maken is er rondom de garage voldoende plaats om een evt. tent op te zetten maar je kan natuurlijk ook in de garage een luchtbed neerleggen.

Als hier animo voor is zal ik het plan verder uitwerken. Aub stemmen in de poll

Groetjes,

wybo
    Laatst gewijzigd door wybo; 25-12-10 om 10:18.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Als het lukt, kom ik wel even langs.
    Mijn zus woont in Almelo, kan ik daarvoor gelijk een visite inplannen

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Senior Member pLaSmA will become famous soon enough pLaSmA's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 15-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    cool ik wil wel mee doen hoor!!!!

en slapen doe je gewoon zo als het hoort: of op je keyboard of gewoon niet

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Count me in
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    wanneer?
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    ik heb nog geen datum denk van de zomer in de bouwvak ofzo of gwoon een weekend,

ps. dit is mn eerste lan party die ik ga organiseren dus tips zijn altijd welkom

leven als een prof. vincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud of vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Reputatie Macht
    20
    woon ik vriezenveen dus thuis wedstrijd.....

Junior Member wapie is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    lijkt me leuk
    woon in nijverdal dus is te doen

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    37km dus is te doen :3.

Ik kom wel op de fiets.
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

This Rocks! Korbin will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Mon 13-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Hey man, Wij met het team zijn wel geintresseerd. Maar dat is denk ik niet zo leuk voor jullie, want wij gaan dan Bootcampen. en of het internet dat ook aankan

Verder wel een super idee!

Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    eeeh misschien rare vraag maar wat bedoel je met bootcampe?

Ingeschreven
    Mon 13-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Bootcampen, is eigenlijk easy, je regelt een ruimte, een team, en Mutch Potential meer niet,

Tijdens een bootcamp probeer je zoveel mogelijk resultaten te halen, je gaat bijvoorbeeld de gehele zaterdag ALLEEEN maar ESL spelen, en Zondag ALLEEN maar tegen PreInvite teams, zodat je na dat weekend meteen Aca en/of PreInv in kan gaan. Je behandelt tactics. (Op de bouw manier)

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Niet zo populair gaan doen Korbin
    Meeste van de mensen hier hebben geen flauw idee wat preinvite etc is
    Add more fuel to the FIRE!!!

Ingeschreven
    Mon 13-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Ooh, oepsie:$

Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    van die meeste ben ik er dus 1 van
    kan me weg aardig vinden in games maar van dit soort termen begrijp ik dan weer niks

en als het door gaat willen 2 van mijn kameraden ook graag mee komen.. als dat mogelijk is natuurlijk

Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    let wel er is plaats voor zo'n 15 mensen dus ik kan niet heel nl ontvangen xD

als er echt veel vraag naar een lan party/hf meeting is kunnen we overwegen om ergens een locatie te huren.

greetz..

Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    ik zou zeggen maar in de startpost een lijst met wie er allemaal wil komen en met hoeveel man/vrouwen hij of zij komt

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten