+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Lan Party/Meeting in Vroomshoop

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3

Lan Party/Meeting in Vroomshoop

Het vorige topic is niks geworden maar hier de nieuwe poging met concretere plannen

Intresse? Lees verder

De party/meeting wordt gehouden in Vroomshoop.

de locatie is bij ons in de garage

onze internetverbinding is niet dusdanig dat je er met veel man tegelijk op kan surfen maar ff mail checken ofzo kan natuurlijk wel.

De switch is inmiddels door mij geregeld

Deze lan-party zal waarschijnlijk gehouden worden in de eerste week van augustus
    a
    Slapen doe je of niet of in het gras op je toetsenbord mag ook.

eten en drinken moet nog besproken worden

Als je wilt komen of misschien laat dit dan even in dit topic weten

Hoe meer man hoe lager de entreeprijs

Tips en ideeen zijn welkom

Groetjes,

wybo
    Laatst gewijzigd door wybo; 05-06-11 om 23:24.

Senior Member FireStorm will become famous soon enoughFireStorm will become famous soon enough FireStorm's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 20-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    ik denk dat ik wel van de party ben

I am FireStorm the STORM of FIRE

Member neorej is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Fri 25-Mar-11
    Reputatie Macht
    2
    Leuk initiatief!

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ik hoop niet dat je dit alleen gaat regelen want dan gaat het niet lukken. Leuk dat je zoiets wilt gaan doen, maar dit moet je met meerdere mensen organiseren.

De reden waarom dit in de eerste instantie niet door ging is omdat het een hoop tijd kost om alles te regelen.
    Je kan niet zomaar even zeggen "Op die datum is er een lan party. Wie komt er?" dat werkt niet.

Maak eerst een topic met "Hulp gezocht met maken van HighFlow lan" Vraag daar om dingen die je nodig hebt. Als je alles hebt dan kan je een datum vast prikken.

Hoop niet dat ik je plan hebt verstoord. Probeer alleen maar te helpen zodat het goed gaat lopen.

Wat je ook kan doen is mensen van de the party een mail sturen en vragen of zij wat tips voor je hebben waar je op moet letten.

Gr,

Wouter.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    wouter, bedankt voor je tips, ik doe het in eerste instantie samen met olympus(mijn broertje) maar als er mensen zijn die willen helpen mag dat natuurlijk ook. btw het was ook niet de bedoeling dit voor 100 man te doen

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wybo Bekijk Berichten
    wouter, bedankt voor je tips, ik doe het in eerste instantie samen met olympus(mijn broertje) maar als er mensen zijn die willen helpen mag dat natuurlijk ook. btw het was ook niet de bedoeling dit voor 100 man te doen
    5 man of 100 man het is nog steeds het zelfde. Je moet toch een plek hebben waar die mensen kunnen zitten.
    Oftewel een dak boven hun hoofd waar ze droog en warm kunnen zitten.
    En plek hebben waar zij hun boodschap kunnen doen (wc) Stroom voor al die pc's en dan moet het niet om de 5 min uit knallen omdat er teveel stroom getrokken wordt.

Het zijn van die kleine dingetjes die je hele weekend naar de knoppen kunnen brengen omdat je niet gewend bent om zoiets te regelen. Maak eerst een plan en daarna pas in actie zetten.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    stroom is het probleem niet, groepen genoeg en anders gaat er gewoon een zwaardere automaat in, desnoods gaan we naar de buren

Senior Member Erik J will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Mon 17-Jan-11
    Reputatie Macht
    2
    stroom is het probleem niet, groepen genoeg en anders gaat er gewoon een zwaardere automaat in, desnoods gaan we naar de buren
    Toevalig ben ik elektricien, je kan niet zomaar een zwaardere automaat erin zetten . en welke waarde heeft je hoofdzekering

Wil je ik een weiland gaan zitten, dan moet je ook de nogal wat lengte kabel van de juiste dikte hebben.

Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    die heeft er al in gezeten voor een lasapparaat 32A de hoofdzekering is er op aangepast, dat weiland is vlak achter ons huis
    maar wss gaat dat toch niet door

Member BlackWhizz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 29-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Stroom is het probleem niet, vroomshoop is nog te doen met de aanhanger. Als jij een trekker regelt met aftakas neem ik onze 42 kVa aggegraat mee. Het gaat om de voorzieningen er omheen.

Ook hebben we dan nog een kastje nodig van de boels om de stroom te verdelen. Aggegraat levert 1 0 draad en 2 fases (voor krachtstroom) dus dan kunnen we stroom aftappen van 2 fases. Maar om dat fatsoenlijk voor elkaar te hebben (je wil geen pc's frituren) moet je wel weten wat je doet.

Je kunt een mogelijkheid geven tot camperen (tentje in de weide opzetten). Sanitaire voorzieningen etc etc. Ik zou eerst maar eens een begroting maken wat het zou gaan kosten. vergeet oook de zitplekken, tafels, stoelen etc niet.
    Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

Waiting for a Lan MdemiC will become famous soon enoughMdemiC will become famous soon enough MdemiC's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 16-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik kan misschien wel een of meerdere switch regelen, maar dan moet ik wel weten wanneer het precies is en waar het is. Want ik ga niet heel ver rijzen voor zo iets

Senior Member sounaloa will become famous soon enough sounaloa's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 10-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    ik denk dat ik niet kan komne ibv werk en vevoer

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten