+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 40 van de 40

Onderwerp: Het grote "The Party 16" topic

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Klopt, maar.... toen was er ook n gameclan mee met ons van 10-12 personen. Het enige wat ik nog van die groep weet, is dat we er Bob aan hebben overgehouden. De rest ging wel mee, maar hebben niet echt op ons forum gezeten.
    Dus als we die er gemakshalve van af halen, zitten we met 50 personen op hetzelfde niveau.

Maar je hebt gelijk: @Forseti, @coolfris, @Sanders, @Oli4v, @Xtrafresh, @Dark-NighT, @Daantjuhh14, @mystiqu, @Slader, @enthernal, @vincent hebben we al een tijdje niet gezien op TheParty.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.315
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    jullie ook altijd met die party

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    841
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    En waar zouden we zijn zonder Bobje
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    557
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Ik was er de laatste jaren gewoon hoor. Je weet wel, die onverstaanbare west-vlaming die dus maar zijn bakkes houdt

Dus haal me maar uit die lijst, dan voel ik me direct ook een stuk jonger Als je activiteit op het forum bedoelt heb je wel een punt, daar heb ik de laatste jaren weinig tijd voor gehad, maar ik volg wel een en ander.

Wat The party betreft zal ik alvast noteren om vrij te houden zodat ik niet op het laatste moment mijn weekend shift moet verzetten zoals dit jaar het geval was. Reken maar weer 1,5 plaats.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.315
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    schrijf mij ook maar in....

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    Ik was er de laatste jaren gewoon hoor. Je weet wel, die onverstaanbare west-vlaming die dus maar zijn bakkes houdt

Dus haal me maar uit die lijst, dan voel ik me direct ook een stuk jonger Als je activiteit op het forum bedoelt heb je wel een punt, daar heb ik de laatste jaren weinig tijd voor gehad, maar ik volg wel een en ander.

Wat The party betreft zal ik alvast noteren om vrij te houden zodat ik niet op het laatste moment mijn weekend shift moet verzetten zoals dit jaar het geval was. Reken maar weer 1,5 plaats.
    Je hebt helemaal gelijk. Het was eigenlijk meer een lijstje mensen die we graag zien, maar nog niet op de opgavelijst staan van de volgende TP.
    . .

Member Enola is on a distinguished road Enola's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 30-Jun-17
    Credits
    886
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    euh... mis ik wat ? wat is dit precies ? :-(
    6600K Delidded @ 4.6k
    Try, Try harder, Try and prevail

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    841
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ja @MrGiorgio dat krijg je er van als je je OP niet netjes aanpast
    @Enola, snelle copy-paste van een paar jaar geleden legt het volgende uit:
    Wat is het nou eigenlijk?
    The Party is één van de grootste lan-parties in Nederland die jaarlijks gehouden wordt in het beursgebouw in Eindhoven, hier heeft de organisatie een dik netwerk aangelegd en genoeg stroom om ons allen keurig te voorzien.

Hierbij organiseren ze vele competities met dikke prijzen, maar meestal is het voor de HighFlowers vooral een weekendje gezellig met zijn allen kloten en interne competities doen.

Is er nog een soort standaard planning?
    Die is er wel, maar of deze wordt opgevolgd is een tweede
    De standaard indeling begint op vrijdag ochtend/middag wanneer iedereen binnen komt druppelen en begint met het opbouwen van zijn systeem. Hierna zal er volgens traditie gegeten worden bij smeagol en nog wat gegamed worden. Sommigen zullen gaan slapen, en anderen zullen de nachten doorhalen.

Zaterdags is er veel tijd om te gamen, ouwehoeren, kloten en noem maar op. De genen die doorgehaald hebben zullen dan nog overeind staan door een eindeloze shot suiker en/of caffeine, en de mensen die zijn gaan slapen zullen er iets beter aan toe zijn. Zaterdags is tevens de dag dat er bezoek langskomt en Freddy met zijn modding crew bij de tafels langsgaat om de Builds te beoordelen. s'Avonds wordt er goed misbruik gemaakt van de onbeperkt spareribs waarna het weer tijd is om te kiezen tussen het bed en je toetsenbord. Uiteraard is zaterdag ook de ONBEPERKT SPARERIBS dag.

Zondag is de dag waarop alles keurig wordt ingepakt en weer teruggesleept wordt naar huis. Het einde van het hele festijn.
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Kortom, als je zin hebt in:
    een meet en greet met Freddy (de capo di tutti)
    een paar potjes NFS tegen een stel Highflowerts
    een weekendje even weg wil
    een foto maken van een slapende MrMdemic
    wat advies van een ervaren modder
    de waterbuilds op dit forum eens in het echt zien
    je eigen build komen showen
    een avondje spareribs

allemaal goede redenen om eens een kijkje te komen nemen
    . .

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.315
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    vergeet niet, fruit vliegjes vangen met vincent

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    5.853
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    vergeet niet, fruit vliegjes vangen met vincent
    Dus vergeet je pincet niet
    INTEL 4790K
    ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
    16GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    1.799
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Waar zetten we dit jaar de deadline voor het opgeven?

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Zullen we die op 15 december zetten? En dan uiterlijk voor kerst betalen?
    . .

Waiting for a Lan MrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the rough MrMdemiC's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 16-Aug-10
    Credits
    1.528
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ja Ja mensen ik weet nog niet zeker of ik van de partij ben.
    Ja ja ik weet jullie kunnen niet zonder mij!!

De reden waarom ik het nog niet weet is omdat dan misschien ook een ander event is, zodra ik die data weet weet ik of ik jullie weer kan vervelen

Wel leuk om te lezen dat ik eigenlijk al op de lijst sta.
    Maar ik moet ook kijken of ik voor kerst het geld bij elkaar kan hebben want ik zit de komende tijd met wat geld te kort (ja ik woon op me zelf en dat kost meer dan ik dacht ).

Ja dat gaming team zal niet mee gaan! Die zitten nog minder vaak op het forum dan ik

Zodra ik meer weet zal ik weer wat posten (als ik het niet vergeet), ik ben niet veel online geweest omdat het prive ook niet helemaal 100% met me gaat (nee dit heeft niks met mijn vingers te maken haha).

Maar ik ga zeker me best doen om te zorgen dat jullie foto's van mij kunnen maken dat ik lekker lig te slapen (wat vorig jaar mislukt is he gio <3 )

Demo ik ga ook me best doen om weer te knuffelen met je <3

Ow en als ik ga graag 2 plekken voor mij ipv 1,5.

Ow en voor ik het vergeet!! Demo wie is de +1 dame!! Dat is nieuw he dat moet eerst goed gekeurd worden!

Senior Member ForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to beholdForresT is a splendid one to behold ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    2.272
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Is het dit jaar ook niet weer eens tijd voor nieuwe Highflow Polo's?
    Formally known as Basje

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Dat lijkt me een goed idee

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Nice! Wordt t dan weer geborduurd? Dat is wel goed bevallen namelijk.
    Qua kleurstelling vond ik de eerste mooier, maar de geborduurde was kwalitatief zoveel beter.

Gaan we nog gamen in een compo?
    . .

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.559
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Nice! Wordt t dan weer geborduurd? Dat is wel goed bevallen namelijk.
    Qua kleurstelling vond ik de eerste mooier, maar de geborduurde was kwalitatief zoveel beter.

Gaan we nog gamen in een compo?
    Lijkt mij wel mooier,geborduurd.
    Welke kleurstelling was dat dan?
    Ligt eraan welk spel we gaan spelen?

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.105
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Of doen we dit jaar een polo trui? We hebben t namelijk nu ook al n paar keer meegemaakt dat t wat frisser was.
    Dan hebben we allemaal een Highflow polo aan, maar daar is dan niks van te zien omdat we er allemaal een trui of een jasje overheen hebben.
    . .

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    5.853
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Moet zeggen dat ik het eigenlijk nog niet koud heb gehad met de polo.
    INTEL 4790K
    ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
    16GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten