+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Overclock tools / programma's

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Is overclocken eigenlijk populair op Lunix?
    Zijn er wel benchmark programmas voor Lunix? Kan me niet echt herinneren dat ik er ooit een tegen ben gekomen, maarjah ook niet echt opzoek geweest natuurlijk.
    En als ze er zijn, hebben deze een voor- of nadeel ten opzichte van windows in de termen van dat we ook voordeel zien voor XP ten opzichte van Vista e.d.

Mutatie Turing is on a distinguished road Turing's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Geen idee hoe populair het is, ik kom het wel tegen en het gaat toch uiteindelijk om de prestatiewinst, dus het lijkt me evenveel op linux als op windows voor te komen. Er zijn genoeg benchmarkprogramma's te vinden maar een aantal van deze zijn al wat ouder en anderen lijken ingewikkeld in gebruik of hebben geen grafische schil. Dat lijkt me het grootste verschil met windows. Een voordelen-nadelen vergelijking ben ik zelf nog niet tegengekomen.

Tot nu toe heb ik nog niet overclocked maar ik zal dat met de volgende pc zeker gaan doen, niet hardcore, maar puur voor stabiele prestatiewinst. Aangezien ik in principe exclusief linux gebruik zal ik tegen de tijd dat ik er mee bezig ben er een topic over maken met mijn ervaringen.

Een toevoeging aan mijn vorige post met de programma's, twee live cd's voor diagnostiek en benchmarking, linux-based:
    PTS Desktop Live: Phoronix Test Suite - PTS Desktop Live
    en Inquisitor: About Inquisitor | Inquisitor hardware testing platform
    When you say, I wrote a program that crashed Windows, people just stare at you blankly and say, Hey, I got those with the system, for free.

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Handig programma op Print Screen gelijk vast te leggen op je HDD/SSD:

Gadwin PrintScreen 4.6 Free download - tested and reviewed software downloads from SnapFiles

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Turing Bekijk Berichten
    Tot nu toe heb ik nog niet overclocked maar ik zal dat met de volgende pc zeker gaan doen, niet hardcore, maar puur voor stabiele prestatiewinst.
    Hardcore heeft ook alleen maar zin als er benchmarks te draaien zijn (als dit een hobby van je mocht zijn).
    Dat er bij regulier gebruik prestatiewinst is moge duidelijk zijn, denk dat 90% van de overclockers het daar ook voor doen.

+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum Rechten