+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: i5-760

Senior Member Skydrone will become famous soon enough Skydrone's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 21-Mar-11
    Reputatie Macht
    2

i5-760

Beste forummers, ^^

Ik wil mijn CPU, de Intel i5-760, overclocken naar 3.8GHz ongeveer. Maar wat zijn de handelingen die ik moet uitvoeren? Want ik dacht dat dat per CPU verschilt. Ik heb nog nooit eerder een CPU overgeclockt, vandaar. Ik zou graag een hoeveelheid GHZ draaien zodat het nog wel stabiel is 24/7. Ik heb een Asus P7P55D moederbord. Moederbord had met de instellingen van de CPU in de Bios te maken ofzo. Klopt dat een beetje? ^^

Stijn

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    i5/i7 LGA 1156 overclocking guide (to 4GHz~) - Overclock.net - Overclocking.net

hier een guide maar als dit de eerste keer is dat je gaat klokken let dan heel goed op de volgende dingen
    Echt Stabiel?
    Temps niet te hoog ?
    Andere Rare problemen sinds het clocken
    Probeer niet te veel voltage toe te passen!

en de beste tip... : probeer eerst eens te gaan clocken op wat oudere hardware waar het niet veel uitmaakt dat het kapot gaat!
    Steam: Fall3n

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    HWI heeft een hele mooie workshop geschreven hoe je het moet overklokken met een i5/i7 Lynnfield,zo ze even linken hier hier is de workshop Workshop Core i5/i7 Lynnfield overklokken | Hardware.Info Nederland
    dit is voor de andere i7 maar is het zelfde principe
    Workshop: Core i7 overklokken | Hardware.Info Nederland
    Denk dat dit je heel end op weg helpt

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten