Hele setup is verkocht, dus dat wordt benchen met een laptop...

Hele setup is verkocht, dus dat wordt benchen met een laptop...
I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6
- What a Mesh!!! Buildlog -
Stukje RAM naar x verstuurd.. is ie al aangekomen?
ja was alleen sd ram pc 100. en had ddr1 nodig. toch bedankt ii. milco heeft mij al voorzien van de juiste
ps je case is onderweg.
Sent from my LG-P920 using Tapatalk

I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6
- What a Mesh!!! Buildlog -
Gelieve de scores hier te posten: Highflow's Winter OC Compo Resultaten
De eerste vries temperaturen van dit jaar en deze winter beste mensen!
Ik zit hier met een probleem, de koeler van mijn XFX Radeon HD6870 heeft het begeven dus als ik deze week ga OC'en dan zal ik geen 3DMark gebruiken of een andere benchmark die de graka gebruikt helaas. Youtube is al te zwaar voor de graka nu, zit met alleen internet en muziek al tegen de 100 graden aan! Heb al contact opgenomen gister maar nog geen antwoord, hoop dat er snel een nieuwe komt!
Ik heb een vraagje over deze compo.
Als ik het goed begrijp is het gewoon een compo op vriendschappelijke wijze om gebruik te maken van de koude buitentemperatuur.
Dus ik zou mee kunnen doen met mijn oude E6400 core 2 duo maar ook met mijn Phenom II X4 955 toch?
In dat geval zal ik aan het eind van de week even naar buiten verhuizen.
Ik hoop dat ik niet te laat ben om me aan te melden. Ben hier eigenlijk niet actief maar had toevallig (in november al...) de mail gekregen over deze compo. Het overklokken stond de laatste paar jaar een beetje op een laag pitje maar van dit idee kreeg ik wel weer de oc-kriebels. Heb een benchtafeltje in elkaar geknutseld en een paar s775 cpu's op de kop getikt om mee te spelen.
Sommigen hier kennen mij misschien nog van het HWI forum waar ik lange tijd actief ben geweest. Samen met fflow was ik bezig met Project AC/OC, overklokken met behulp van een airco. We zijn serieus bezig om, aangewakkerd door deze competitie, de boel uit de mottenballen te trekken en met een vernieuwde, verbeterde versie wat leuke resultaten neer te zetten.
Voorlopig doe ik het m'n benchrig met luchtkoeler voor het open raam. De cpu's die het moeten ontgelden: 2x celeron 430, pentium dc e2160, 2x c2d e4300, e4700, e6420 en e7500 (mijn main cpu). Dan heeft fflow ook nog een e8400.
Zal direct m'n eerste screenshots en foto's posten in het daarvoor bestemde topic.
Een voorproefje:
![]()

Bij deze mijn Wprime![]()
Heb zojuist in het resultatentopic mijn resultaten geupdate. Heb nu scores![]()
gister een ander mobo binnen gehad.dus straks even kijken wat die doet.
Wel jammer dat de lage temperaturen net geweest zijn, anders kon je nog meer doen met je nieuwe mobo.
HOly damn, ben het glad vergeten, begin er zo dadelijk aan!![]()
ik zal vanmiddag nog wat fotos maken. mobo wat ik nu gebruik hebben niemand van jullie nog gezien denk ik. incl mij. vaag ding.
@ zeleh
ik heb het hele jaar door hier antartica temperaturen