Hier wat samples,
Btw i know van de shrinks but hey it isnt finished![]()

Hier wat samples,
Btw i know van de shrinks but hey it isnt finished![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

ziet er zeer netjes uit K3nny
looking good![]()
Je kast laten modden? Brink of Modding
Casemods: miXture, Cubeleon
Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

Hey tis een hobby he![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Je kast laten modden? Brink of Modding
Casemods: miXture, Cubeleon
Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

Ben ik blij dat ik 21 ben!
Whaha.
Mayhem
Hey, doe 2-3 voedingen per week en je hebt toch een aardig zakcentje verdient met je hobby nog wel. Mag ik vragen wat voor sleeving tools je gebruikt K.3nny?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PC:
CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
mobo:Asus P7P55D EVO
GPU: Sapphire Radeon 5850
RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
Case:Project Piédestal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Een zelfgemaakte HIghflowpen extractor(copyright @ vincent) een aansteker/heathgun en een breekmesje en een schaar![]()
Mayhem
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat je nog veel te leren hebt op het gebied van sleeven, maar dat is mijn mening. Kijk anders een naar deze tutorial. verder heb je veel geduld nodig
begrijp me niet verkeer hoor, vind het leuk wat je doet maar je kan nog veel verbeteren.

Kan je mij dan vertellen wat ik fout doe?
En eeuhm? waarom maak jij uit dat mijn ervaring niet genoeg is?
Omdat ik pas aan het einde mijn shrinks op de goede maat snijd? dat vind ik juist slim van me eigen zo weet ik ZEKER dat ik geen foutjes maak ALS ik aan het krimpen ben![]()
Mayhem
Ik denk dat M.K bedoelt de heatschrink wat korter en even lang mag voor een sublieme afwerking..
Mensen lees eventjes voordat je wat zegt, ben toevallig de eigenaar van de voeding en als kenny hem zo zou opsturen zou ik niet blij zijn. hij zegt toch ook dat hij nog moet bijwerken met een mesje.
Lees voordat je een oordeel geeft, alleen plaatjes kijken en kritiek geven werkt niet
Upcoming:
lijkt me niet bevordelijk om met een mesje na te snijden. hoogwaarschijnlijk beschadig je dan de sleeve?
Heb er geen ervaring mee met bij snijden.....
ik ga ervanuit dat ie weet wat hij doet, ik heb zelf geprobeerd de voeding te sleeven en het was al een heel karwei om 1 pinnetje te verwijderen, mijn HX850 werkt niet echt mee, dus ben al lang blij dat kenny het wil doen, we wachten het wel gewoon even af, denk dat het wel goed komt.
Upcoming:
plaatjes kijken en zomaar oordelen doe ik niet, hier wat resultaten van mijn gepruts:
maargoed zo heeft iedereen zijn methode, zal wel goed komen..

Een sleev beschadig je niet zomaar met een mesje hoor
Ik gebruik daar tapijt mesjes voor
![]()
Mayhem
Wat een gebrabbel om niks zeg, alle off-topic posts heb ik verwijderd.
M.K. heeft een tip gegeven, tips zijn altijd welkom. Dat bericht heb ik daarom laten staan.
Kenny heeft daarna duidelijk gemaakt dat hij zijn eigen methode heeft (overigens heeft hij ook al gemeldt dat het nog niet klaar was).
En dat van hotlinken kan je een aparte topic over maken als je wilt.
Dan zijn we toch klaar? Dat doorzeuren is nergens goed voor.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali