+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: WaterKoeling Advies Nodig - Lees voor Systeem Info

Junior Member hgstWater is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 08-Mar-11
    Reputatie Macht
    2
    Bedankt voor alle reacties tot nu toe:

Hoe ziet een twee pomp systeem eruit? Ik heb op dit moment geen overzicht plaatje...

WC Lijst Probeerslag 3

Mijn volgende vraag gaat over aantallen. Heb ik te veel/weinig van een bepaalde onderdeel ?
    Ontbreekt een onderdeel ? Het moet 2 videokaarten onder SLI + CPU koelen.

Hoe voorkom ik een lekkage tijdens installatie ? (Ik ben beginner).

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    2 pomp systeem in serie zijn gewoon twee pompen achter elkaar, maar dat heb jij met jouw setup niet nodig.

De volgende aantallen kan je aanpassen:
    Slang 3 meter
    8 fittingen (dus 4 setjes)
    Corrosion blocker niet nodig (je hebt kant-en-klare vloeistof)

Dan moet je alles hebben

Je moet altijd lektesten, voordat je stroom op je hardware zet.
    Lektesten doe je wanneer je alles in hebt gebouwd.
    Je geeft dan alleen de pomp stroom en alle andere hardware niet (dat doe je dus met de bridging tool).

Dan gaat het water dus stromen en mocht er een lek zijn en er komt water op jouw hardware, dan is dat geen probleem.
    Gewoon droogmaken en er gaat niks kapot, want er zit geen stroom op.

Als er geen lekken zijn, kan je de hardware ook aansluiten op het stroom en kan je beginnen met Windows installeren