Voorraad indicatie klopt gewoon overigens, zie hier voor een uitleg:
HighFlow FAQ
Voorraad indicatie klopt gewoon overigens, zie hier voor een uitleg:
HighFlow FAQ
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Alex je schreef in een andere topic:
Moet ik me zorgen maken met Feser One Cooling Fluid - UV RED ?Ik gebruik zelf gedemineraliseerd water met een anti-microbe middel zodat er geen algengroei ontstaat. Sommigen gebruiken liever premixed vloeistoffen maar ik ben daar altijd voorzichtig mee, vooral met die van Feser, omdat ze nogal eens drek in je CPU blok kunnen achter laten. Als je toch een leuk kleurtje wilt, raad ik je aan te kijken naar de kleurstoffen van Mayhem.![]()
Heb Koelvloeistof vervangen.
Duurt lang :-(
Weee... Spullen zijn verzondenHopelijk krijg ik alles morgen, anders wss maandag
Gods of Water I call You, my tools are by my side
I seek a build of honour, free from all false pride
I will overcome problems with a bold might hail
Cover me with death if I should ever fail
Glory, Majesty, Unity... Hail Hail Hail...![]()
Ben vandaag aan de slag gegaan. Het ging helaas een beetje fouthopelijk is er niets stuk gegaan.
De vga bridge past niet omdat er op mijn moederbord 3 sloten tussen de kaarten zitten ipv 2.
Ik had wat fittingen teveel besteld dus had ik de kaarten zelf maar doorgelust en die fittingen van 45graden gebruikt. De 45 graden fittingen lekten dus dat zal ik morgen eens moeten nakijken.
Die rode hose clamps passen maar heel losjes, dus dat is ook niet goed.
't Is schoon van ver maar verre van schoon
Momenteel draait het al een kwartiertje proef.
Daar de brug te kort is en ik toevallig wat stukjes teveel besteld had heb ik er toch iets van kunnen maken.
Ik heb wel dringend goede klemmen nodig! Suggesties?
Browser hangt als ik foto's wil posten. Probeer het dadelijk opnieuw.
![]()
Dit berichtje komt van m'n watergekoelde pc
Ben klemmetjes gaan kopen bij de doe-het-zelf achter de hoek
Foto's volgen maar ik heb al 3 dagen geen MW3 gespeeld en dat wreekt zich![]()

Dat was zeker de bedoeling
Maar zoals ik hierboven al aangaf paste het ek bruggetje niet omdat die er vanuit gaat dat er maar 2 slots tussen de video kaarten zitten en ik 3 plekken ertussen heb.
Maar ik wil zoiets maken zoals op die foto ja. Nu leg ik een halve meter af met tube voor een afstand van een paar cm te overbruggen
Er zijn nog wel meer dingen die ik anders wil zien, maar eerst even testen of dit werkt
Er is nog steeds een temperatuursverschil tussen de vga kaarten, ik dacht dat dit kwam omdat de kaarten te dicht tegen elkaar zaten maar dat is dus niet zo. De ene kaart is gewoon "beter" dan de andere
![]()

ik heb gewoon fittingen en slang tussen mijn kaarten gebruikt werkt perfect !
mijn 580's idlen beide precies op 32 graden zie ik net
maar temp verschil zal er altijd wel iets zijn

good job![]()
dsp:
zit er nog een link op jouw vga-kaarten of maak je gewoon een bochtje van 90graden?
Als ik een u-bochtje maak met 2x90graden is dit erg kwalijk voor de flow? (het water traject zal bijna halveren door het verwijderen van de lange tubes)
Als ik het goed zie gebruik je overal schroeffittingen, dat had ik misschien beter ook gedaan. Moet ik dan 13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4 (4 pack) nemen voor mijn Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - RED
Mag ik er vanuit gaan dat die schroeffittingen van feser passen op de feser tubes daar ze van hetzelfde merk zijn, mijn Lamptron Liquid Hose Clamp - Red 3/4 ID klemmen heb ik moeten weggooien want die pastten helemaal niet.

klemmen zijn idd bagger (heb die van koolance gehad en paste ook niet )
heb onder en boven een 90 graden fitting gebruikt op mijn kaart (mooier zou zijn 2x 45 graden maar was door mijn fittingen heen)