Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
-
Je mist ook nog de fans voor op jouw radiator.
En koelvloeistof.
Schroeffittingen zijn inderdaad wat lomper en oogt dus niet zo "clean" als een slangtule met een kleinere slang (of i.c.m. slangklem).
De keus is helemaal aan jou, wat je zelf mooier vindt.
Het zijn beide betrouwbare methodes, alhoewel mijn persoonlijke voorkeur naar schroeffittingen gaan, daar heb ik een veiliger gevoel bij.
Deze drie zijn ook zeker aan te raden:
Spuitfles - 1000ML
Arctic Silver ArctiClean Reinigingskit 60ML
Arctic Cooling MX-4 Koelpasta (4g)
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
ik heb hier in totaal 5 CM sickleflows die ik wou gaan gebruiken met een fanspeedreducer 9.5v
zijn er trouwens van 7v verkrijgbaar? kan ik wat uitproberen
en er liggen hier ook nog 2 CM excalibur fans zou dat misschien beter zijn?
voor koelpasta heb ik nog pk1 en ingepakte MX-4 liggen, ook de cleaning set heb ik al heel wat gebruikt.
en kan ik zeker aanbevelen werkt prima.
de koelvloeistof zal ik wsl zelf proberen mengen om zo dicht mogelijk bij de kleur van de fans te komen.
5l mayhems bestellen en wat losse additieven denk ik...
spuitfles en vloeistof heb ik al toegevoegd... 
i.v.m. de fittingen maak ik me inderdaad ook wel zorgen dat het wel goed blijft zitten zonder slangklem.
als je dan een d5 pomp op max laat draaien (wat voor mij niet nodig is denk ik) vraag ik me toch af of ie houd...?
-
De CM sickleflows zijn prima.
Zonder slangklem is het nooit 100%, slang kan op den duur wat zachter/slapper worden en bij hoge druk (als een waterblok dichtslibt bijvoorbeeld) kan de slang los springen...
Maar er zijn ook genoeg mensen die het zonder slangklem hun systeem probleemloos draaien.
Als je qua gevoel geen vertrouwen in hebt, ga dan gewoon voor schroeffittingen of zet er een slangklem op
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Forum Rechten