• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd

Lord_Dain

Member
Hoi allen, volledig nieuw hier en heb me de afgelopen dagen tussen het leven door een beetje geprobeerd in te lezen in waterkoeling. In eerste instantie had ik deze post gemaakt op tweakers.net, echter werd ik door een vriendelijke tweaker doorgestuurd naar deze comnunity. Ik heb altijd aircooled PC's in gebruik gehad en dus is dit de eerste keer dat ik met waterkoeling iets wil doen.

Het zit zo; ik ben in het bezit van een Fractal Design Define R5 window case voorzien van een Intel 6700K cpu, Asus Z170 PRO gaming mobo, Corsair RM550x voeding en sinds een week of 2 een nieuwe GPU, de RX Vega 64.

Helaas is de Vega 64 een beetje luidruchtig en nogal een heethoofd. Ik wil hem koeler en stiller hebben dan de reference card fan, dus kom je dan snel uit bij waterkoeling. Dan heb je de keuze uit AIO oplossingen, de RX Vega LC of je raadt het al, een custom loop. Omdat er toch wat nadelen kleven aan de eerste 2 oplossingen zitten (voornamelijk dat er slechts 120mm fan op de radiator zitten en de temps rond de 70 graden blijven) ben ik er eigenlijk wel uit dat een custom loop de beste oplossing is.

Echter ben ik helemaal niet ontevreden over de koeling van mijn CPU die ik op dit moment met een pricewatch: Noctua NH-D15S koel. Ik heb deze CPU op 4,4Ghz draaien (veel hoger wil 'ie helaas toch niet) en deze hoeft dan ook niet per sé op waterkoeling. Dus in eerste instantie een loop, met alleen de GPU er in.

Volgens mij is de simpelste oplossing om gebruik te maken van de al bestaande 2x140mm front intake fans voor het pushen van de lucht naar binnen en hier een EK-CoolStream CE 280 achter te plaatsen. Echter lees ik vooral veel adviezen waarin mensen 120mm rad's/fans aanbevelen.

Als pomp had ik in gedachte een EK-XRES 100/140 Revo D5 PWM en voor de GPU koeling de EK-FC Radeon Vega (duh), backplate hiervan voegt volgens mij niets toe, behalve esthetisch wellicht.

De CPU koeler is zodanig groot dat een radiator in de top eigenlijk afvalt. Wel wil ik in de top en achterkant 2 outtake fans plaatsen om de lucht die in de voorkant de radiator wordt ingeduwd er uit te trekken.

Dan heb ik dit ook nog nodig volgens mij;
-Tubing (Duraclear 9,5/12,7mm 3M)
-Fittings (EK-ACF Fitting 10/13mm) x 6
-Tegen algen e.d. EK-CryoFuel Clear Concentrate 100 mL
-Accessoires als ATX bridging plug, Cable Splitter e.d.

Dan nog budget, zit te denken aan 400-500€ om mee te beginnen. Prio is cooling, stilte is nice to have.

Vragen die bij me opkomen:
- Heb ik zo genoeg koeling volume (ik ben niet van plan te overklokken, denk max power draw 250W).
- Wat is nou, begrijpbaar voor een newb, het verschil tussen de Revo D5 en DDC 3.2 Elite pomp? (heb ik reeds gevonden, met mijn setup zal ik het beste voor een D5 kunnen gaan vermoed ik).
- Is een 140 reservoir overkill of is een 100 genoeg? Ik vermoed het laatste, maar i.v.m. toekomstbestendigheid is 140 misschien de betere optie (bv in de toekomst ook CPU koelen).
- Is het misschien een beter idee om voor 240/360mm te gaan in verband met toekomstbestendigheid en compatibiliteit dan nu een 280mm rad aan te schaffen.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Hier een foto van hoe mijn case nu uitziet, met de drive bays er uit gehaald. Hierdoor heb ik vooral ruimte gemaakt aan de voorzijde van mijn case. Hier kan als het goed is best een dikke en hoge rad in icm fans. Reservoir en pomp zou dan mooi er achter kunnen staan.

J8t7mJw.jpg


OAyuUzE.jpg


De bovenzijde van de case is door de dikke cpu cooler erg krap (4-5 cm door de CPU koeler) en daar kan ik denk ik dan ook geen radiator plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de simpelste oplossing om gebruik te maken van de al bestaande 2x140mm front intake fans voor het pushen van de lucht naar binnen en hier een EK-CoolStream CE 280 achter te plaatsen. Echter lees ik vooral veel adviezen waarin mensen 120mm rad's/fans aanbevelen.

240 is meer standaard, ook meer fans om uit te kiezen dan. Ik zeg niet dat het niet kan, je hebt met een 280 wel meer radiator oppervlak. De EK-Coolstreams zijn overigens niet de beste radiatoren, is een middenmotor...

Als pomp had ik in gedachte een EK-XRES 100/140 Revo D5 PWM en voor de GPU koeling de EK-FC Radeon Vega (duh), backplate hiervan voegt volgens mij niets toe, behalve esthetisch wellicht.

Backplate kan de kaart wat minder laten doorbuigen, het blok hangt aan de pcb, maar de backplate makt de kaart wat sterker naar mijn idee. En natuurlijk voor de looks :).

- Wat is nou, begrijpbaar voor een newb, het verschil tussen de Revo D5 en DDC 3.2 Elite pomp? (heb ik reeds gevonden, met mijn setup zal ik het beste voor een D5 kunnen gaan vermoed ik).
D5 kan je nooit misgaan. De DDC's zijn net wat kleiner en zijn in compactere omgevingen goed te gebruiken. DDC's zijn voor dat betrefd zeer sterk wanneer er veel componenten in een loop zitten: 2x Rad + CPU + GPU + flowmeter block ofzo. Die hebben een hoge opvoer hoogte den dus druk.

- Is een 140 reservoir overkill of is een 100 genoeg? Ik vermoed het laatste, maar i.v.m. toekomstbestendigheid is 140 misschien de betere optie (bv in de toekomst ook CPU koelen).
Reservoir grootte heeft nergens invloed op, alleen de looks. De hoeveelheid vloeistof maakt verschil, denk aan dat je reservoir helemaal vol is met met 1 radiator in je loop. Voeg je een 2e rad toe en je water niveau in je reservoir zal halveren. Dat maakt voor je grootte van je res dus niets uit, immers, je voegt gewoon meer vloeistof toe aan je res zodat deze weer voller is. Kies wat je mooi vindt, of wat het goedloopst is.

- Is het misschien een beter idee om voor 240/360mm te gaan in verband met toekomstbestendigheid en compatibiliteit dan nu een 280mm rad aan te schaffen.
Hoe meer radiator oppervlak je hebt, des te beter. Je moet rekenen dat per onderdeel 1x een 120 radiator oppervlak voldoende is. Ikzelf heb 2x een dunne ST30 360 rad welke mijn 1080TI en 4790K koelhouden.
Met een enkele 360 heb je voldoende om je GFX en je CPU koel te houden. Wil je meer headroom, dan neem je 1x een 240 en 1x een 360, ruim voldoende.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Hier een foto van hoe mijn case nu uitziet, met de drive bays er uit gehaald. Hierdoor heb ik vooral ruimte gemaakt aan de voorzijde van mijn case. Hier kan als het goed is best een dikke en hoge rad in icm fans. Reservoir en pomp zou dan mooi er achter kunnen staan.

En ja, hoe dikker de radiator, des te beter.

En voor fans: Ze zijn duur, maar nog steeds de beste radiator fans: Darkside Gentle Typhoons. De Noiseblockers zijn overigens ook aan te raden.
 
Allereerst bedankt voor de uitgebreide reactie!

240 is meer standaard, ook meer fans om uit te kiezen dan. Ik zeg niet dat het niet kan, je hebt met een 280 wel meer radiator oppervlak. De EK-Coolstreams zijn overigens niet de beste radiatoren, is een middenmotor..

De keuze voor een 280 rad lijkt me vooral praktisch, ik kan gebruik maken van push doordat er standaard al 2 fans kunnen worden gemonteerd in een ruimte die er toch al zit. Daarom leek het me het strakst (en ruimte besparend) omdat ik dan alleen nog maar een radiator direct achter de front kan hangen zonder evt. pull fans.

Ik vraag me dan af.. stel dat ik nu voor een 360 of 240 rad zou gaan, wat ik in die 2 ruimtes zou stoppen, 2x 140mm fan voor push en dan op de rad erachter nog een 3-tal 120mm fans voor pull effect? Of evt. leeg laten en beide bestaande 140mm fans achter in de kast hangen (1 bovenin, 1 achterin) en de rad voorin voorzien van 120mm fans. En is dan het slimst om ze voor de rad te monteren of erachter? Push of pull?

Backplate kan de kaart wat minder laten doorbuigen, het blok hangt aan de pcb, maar de backplate makt de kaart wat sterker naar mijn idee. En natuurlijk voor de looks :).

Sorry, niet genoeg info gegeven. Ik begrijp dat bij dit specifieke gpu waterblok de standaard backplate in gebruik kan blijven en het niet nodig is om een extra EK backplate te gebruiken. De default backplate is al best sexy (mening/smaak natuurlijk).

D5 kan je nooit misgaan. De DDC's zijn net wat kleiner en zijn in compactere omgevingen goed te gebruiken. DDC's zijn voor dat betrefd zeer sterk wanneer er veel componenten in een loop zitten: 2x Rad + CPU + GPU + flowmeter block ofzo. Die hebben een hoge opvoer hoogte den dus druk.

Lijkt er op dat ik het dan goed begrepen heb.. dank voor de uitleg. Dan wordt het dus een D5.

Reservoir grootte heeft nergens invloed op, alleen de looks. De hoeveelheid vloeistof maakt verschil, denk aan dat je reservoir helemaal vol is met met 1 radiator in je loop. Voeg je een 2e rad toe en je water niveau in je reservoir zal halveren. Dat maakt voor je grootte van je res dus niets uit, immers, je voegt gewoon meer vloeistof toe aan je res zodat deze weer voller is. Kies wat je mooi vindt, of wat het goedloopst is.

Kan ik hieruit opmaken dat de delta van de watertemp qua stijging en daling eigenlijk onafhankelijk is van de totale hoeveelheid water in je waterkoeling ecosysteem? Dan denk ik dat ik als relatieve noob voor het 100 res ga, in een combo met de D5 PWM pomp, wel sleeved, dat lijkt me wel zo netjes/strak.

Hoe meer radiator oppervlak je hebt, des te beter. Je moet rekenen dat per onderdeel 1x een 120 radiator oppervlak voldoende is. Ikzelf heb 2x een dunne ST30 360 rad welke mijn 1080TI en 4790K koelhouden.
Met een enkele 360 heb je voldoende om je GFX en je CPU koel te houden. Wil je meer headroom, dan neem je 1x een 240 en 1x een 360, ruim voldoende.

Ik begreep dat inderdaad 120mm per onderdeel genoeg zou moeten zijn. Echter lees ik oa op Tomshardware die dit hebben getest dat 1x 120mm niet echt heel lage temps haalt.. en de Liquid Cooling editie van de RX Vega 64 die 700+€ kost zit out of the box op het 'balanced' profiel ook al snel op de 70 graden.. Dat vind ik dan de meerprijs van die versie niet waard.

Anyways; met een enkele dunne 360 zou ik eenvoudig de Vega moeten kunnen koel houden.. welke zou je dan aanbevelen? Wil ik dan later de CPU erbij brengen, kan ik evt in de ruimte die bovenin vrijkomt (waar nu de Noctua aircooler zit) een kleine rad aanbrengen om de koeling capaciteit te verhogen.

En ja, hoe dikker de radiator, des te beter.

Dan is het wel zinvoller om push pull te gebruiken, toch?

En voor fans: Ze zijn duur, maar nog steeds de beste radiator fans: Darkside Gentle Typhoons. De Noiseblockers zijn overigens ook aan te raden.

Thanks, ik ga d'r eens naar kijken.
 
Laatst bewerkt:
De keuze voor een 280 rad lijkt me vooral praktisch, ik kan gebruik maken van push doordat er standaard al 2 fans kunnen worden gemonteerd in een ruimte die er toch al zit. Daarom leek het me het strakst (en ruimte besparend) omdat ik dan alleen nog maar een radiator direct achter de front kan hangen zonder evt. pull fans.

Volgens mij kunnen er ook gewoon 12cm fans worden gemonteerd als ik de foto bekijk...maar tis wat je zelf wilt. Wil je een 280, neem je een 280 :)

Ik vraag me dan af.. stel dat ik nu voor een 360 of 240 rad zou gaan, wat ik in die 2 ruimtes zou stoppen, 2x 140mm fan voor push en dan op de rad erachter nog een 3-tal 120mm fans voor pull effect? Of evt. leeg laten en beide bestaande 140mm fans achter in de kast hangen (1 bovenin, 1 achterin) en de rad voorin voorzien van 120mm fans. En is dan het slimst om ze voor de rad te monteren of erachter? Push of pull?.

Push-Pull heeft alleen effect wanneer aan beide zijden dezelfde maat fans zijn gemonteerd, maakt wel meer geluid btw en kost dubbel zoveel fans. (€75 meer).
Dikke rads werkt volgens mij pull beter....maar daar zijn genoeg reviews van op web te


Sorry, niet genoeg info gegeven. Ik begrijp dat bij dit specifieke gpu waterblok de standaard backplate in gebruik kan blijven en het niet nodig is om een extra EK backplate te gebruiken. De default backplate is al best sexy (mening/smaak natuurlijk).
Helemaal beter, scheelt je al snel 30 euro.

Kan ik hieruit opmaken dat de delta van de watertemp qua stijging en daling eigenlijk onafhankelijk is van de totale hoeveelheid water in je waterkoeling ecosysteem? Dan denk ik dat ik als relatieve noob voor het 100 res ga, in een combo met de D5 PWM pomp, wel sleeved, dat lijkt me wel zo netjes/strak.
Jep, het maakt niets uit. Zelfde geldt voor plaatsing van onderdelen, de temperatuur zal nagenoeg overal in de loop hetzelfde zijn.


Ik begreep dat inderdaad 120mm per onderdeel genoeg zou moeten zijn. Echter lees ik oa op Tomshardware die dit hebben getest dat 1x 120mm niet echt heel lage temps haalt.. en de Liquid Cooling editie van de RX Vega 64 die 700+€ kost zit out of the box op het 'balanced' profiel ook al snel op de 70 graden.. Dat vind ik dan de meerprijs van die versie niet waard.
Je neemt nooit een enkele rad, altijd headroom houden, want hoe meer radiator oppervlakte, des te beter. Vuist regel is altijd 1x 12cm rad is voldoende voor een onderdeel. Staat ongeveer gelijk aan lucht koeling.

Anyways; met een enkele dunne 360 zou ik eenvoudig de Vega moeten kunnen koel houden.. welke zou je dan aanbevelen? Wil ik dan later de CPU erbij brengen, kan ik evt in de ruimte die bovenin vrijkomt (waar nu de Noctua aircooler zit) een kleine rad aanbrengen om de koeling capaciteit te verhogen.

Als je de ruimte hebt, plaats een dik rad. (https://www.highflow.nl/watercoolin...obya-g-changer-360-v.2-full-copper-black.html)
 
Ik heb even zitten meten in de kast wat de mogelijkheden zijn. Ik kom dan met de volgende maten/ruimtes:

bXaAWnr.jpg


Kies ik voor een RAD van 3CM (bv de Nemesis GTS280 Xflow) dan ziet het er zo uit:

3jpMIw3.jpg


Ik kan ook voor een dikkere rad gaan (bv de 54mm variant van de GTS 280 (non xflow)) dan zou ik de 5.25 bay weer in de case hangen om de 3.5" naar boven te verhuizen. Zoiets wordt het dan.

3kFSX1Z.jpg


Pros/Cons 3CM:
- Ik behoud de mogelijkheid om deze later bovenin te plaatsen (ivm max diepte 5,5CM bij 140/280)
- Minder cooling dan dikke RAD
- Minder fan noise (want minder RPM nodig)
- Mogelijkheid om de Xflow te gebruiken

Pros/Cons 6CM:
- Deze kan later niet verhuizen naar boven, kunnen dan geen fans op (max 5,5CM dik)
- Deze blijft dan altijd voorin (ook als ik later CPU ook waterkoel)
- Meer cooling dan dunne RAD (hoeveel % / graden hebben we het ongeveer over?)
- Volgens mij geen mogelijkheid om Xflow te gebruiken (deze meet 326mm, ik meet slechts 320mm hoogte, dan zou het nog wel passen maar dan kan de 5.25 bay er denk ik net niet in).

Vragen:
- Welke fans kan ik het beste toepassen bij de 3CM en 6CM? Prio: Koeling, Stilte: Nice to have, geen must have.
- Xflow geeft een betere look IMO (echt een 'loop') is dit ook beter qua flow of maakt het niet uit?
- Zie ik iets anders over het hoofd?
 
Als je voor EKWB blokken gaat is de levertijd is 3-5 dagen (als het is uitverkocht), gewoon bestellen via de HighFlow shop en je reserveert er automatisch een.
We krijgen 2x per week een levering van EKWB, daar zitten vrijwel altijd GPU blokken bij en die kunnen zo aan jouw bestelling gekoppeld worden.
 
Ik zou dan voor een 3cm dikke rad gaan. Dan kan je hem later makkelijk herplaatsen,-gebruiken indien nodig. ook het heb je minder geluid productie :) en als je raar wil doen met licht gevende fans kan je veel makkelijker push/pull.

De 280 rad van HW labs koeld 800w
 
Ik heb besloten de gehele PC aan te passen om ook de CPU op de loop aan te sluiten.

Het idee is om op de volgende loop uit te komen;

jllpUL3.jpg


Dit is het lijstje wat ik heb.

Front rad: Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 280mm radiator
Pomp: EK-XRES 100 Revo D5 PWM (incl. pump)
GPU blok: EK-FC Radeon Vega
CPU blok: EK-Supremacy EVO
Top rad: Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper X-Flow 360mm radiator

Fans: 3 x Noctua 120mm NF-P12S Redux 1200 PWM
Fans: 2 x Noctua 140mm NF-P14S Redux 1200 PWM
Tubing: EK-DuraClear 9,5/12,7mm 3M RETAIL of PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear
Fittings: 10 x EK-ACF Fitting 10/13mm
Quick Disc: 2 x EK-QDC 10mm - Gray
Anticorrosie: ???

Met de Quick Disconnect wil ik een losse slang maken met een uiteinde van de QD, zodat ik achter de pomp een evt. drain kan maken. Gaat dit wel werken of trek ik dan de loop vacuum omdat de connector links van de pomp dicht staat?

Mis ik nog iets?
Welke anticorrosie toevoeging kan ik het beste kiezen voor distilled water?
 
Zenks! Ik heb beide toegevoegd.. dan ben ik liever ook even lui.
Nog tips voor de fan connectors? Ik heb op mijn mobo 3x 4 pins aansluitingen voor casefans. Maar ik zal er 5 nodig hebben.
Als laatste wil ik een temp en/of flow meter in mijn loop hebben. Voorkeur temp meter. Deze na de waterblokken en voor/op de res. Ik heb op mijn mobo een T_Sensor header (2-pins) om een temp sensor aan te hangen. Zou deze voldoen hiervoor?

https://www.highflow.nl/watercoolin...al-external-thread-g1-4-for-vision-53219.html
Of moet ik zoiets hebben;

https://www.highflow.nl/watercoolin...wer-g1-4-temperature-sensor-stop-fitting.html
Deze kan ik in een lege port steken van een radiator (mocht ik bv gaan voor de 6 ports Alphacool XT45 aan de voorkant).
 
ik heb 2 fans op een header zitten. Stuur ze aan via de Asus software. Meetse mobo kunnen 1 amp aan op een header. Denk dat het niet ideaal zou zijn als precies 1 amp op een header zet. Minder is beter IMO. Sommige fans vragen veel power dus check je specificatie goed als je veel fans op een header knalt !
 
Deze doen niet heel veel;
Max. Input Power
0,6 W
Max. Input Current
0,05 A
Voltage
12 V


Ik heb trouwens een Asus Z170 PRO Gaming mobo.

edit: ik zie dat bij de Noctua NF-12 ook Y splitters geleverd worden. Dat maakt 't makkelijk.
 
2 flessen is handig ! Weet ook niet of je van plan ben om je Rads te spoelen. Iets wat ik niet gedaan heb. Ook is het niet het duurste en reserve op de plank hebben is fijn.
 
Hoi, rads spoelen ga ik zekers doen. Lees dat er in de Alphacool nog wel eens rommel wil zitten. Alleen dat kan ik beter doen met heel heet water of distilled water toch? Ipv dure koeling vloeistof..

Het idee van die temp sensor is om die op een port op de 280mm rad aan te sluiten, dat is de eerste rad voor de res/pomp combo en op basis van de temperatuur aldaar mijn fans aan te sturen.

PS. ik vind dat het aantal reacties erg tegenvallen, had er meer van verwacht op een forum als deze :p
 
Hoi, rads spoelen ga ik zekers doen. Lees dat er in de Alphacool nog wel eens rommel wil zitten. Alleen dat kan ik beter doen met heel heet water of distilled water toch? Ipv dure koeling vloeistof..

Het idee van die temp sensor is om die op een port op de 280mm rad aan te sluiten, dat is de eerste rad voor de res/pomp combo en op basis van de temperatuur aldaar mijn fans aan te sturen.

PS. ik vind dat het aantal reacties erg tegenvallen, had er meer van verwacht op een forum als deze :p

Spoelen kan je gewoon met (warm) kraan water doen, gewoon goed uitspoelen zodat alles eruit is. Daarna met demiwater na spoelen en desnoods (is niet eens nodig eigenlijk) met wat koelvloeistof.

De temp in de gehele loop nagenoeg overal gelijk blijven, de plek van de sensor maakt niet heel erg veel uit. Zal geen groot verschil zijn iig.
 
Interessant topic!

Ik heb dezelfde case en cpu koeler (non S). Ik heb vandaag een HWlabs 280mm GTS besteld die ik vooraan ga steken met een EK D5 / 140mm res combo er tegenaan om de EK Predator die ik nu heb eruit te kunnen doen...

Ik heb zo'n bitspower 1/4G thermal sensor genomen. Die gaat in een vrije port op het reservoir zodat ik voorbereid ben om via temperatuur aan te sturen (heb die optie nu niet op mijn mobo, dus moet nog iets verzinnen). Een dikkere rad vooraan durfde ik niet met mijn GPU's... De GTS is mogelijk wat aan de lichte kant om in mijn geval 2x 1080Ti's te koelen, maar ik ga er op termijn nog een cpu-blok + top radiator bij steken... Dit is een tijdelijke fase :).

Moeten die HWlabs radiatoren ook uitgespoeld worden? Ik dacht dat dit voor HWlabs al gebeurd was?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Ubbidude Mijn eerste watercooling loop Waterkoeling 2
P Hulp nodig met mijn eerste WC-Setup. Waterkoeling 20
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
A even voorstellen ik en mijn eerste amd. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
chicken Advies voor mijn eerste waterkoelings setje Advies Waterkoeling Setup 12
R Mijn eerste loop Advies Waterkoeling Setup 5
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
J watercooling setup mijn eerste ! Advies Waterkoeling Setup 1
B Graag wat hulp / advies bij mijn eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 1
R Mijn eerste WC setup Waterkoeling 3
4 help mijn eerste wc build!! Advies Waterkoeling Setup 15
E paar vraagjes voor mijn eerste set Advies Waterkoeling Setup 14
sireentje start van mijn eerste build Gallery & Build Logs 51
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
mechano mijn eerste zelfbouw project Gallery & Build Logs 54
martii Schema voor mijn eerste wc project Waterkoeling 2
A Mijn eerste watercool project met k en 3x gtx 570 Gallery & Build Logs 9
sir serial Mijn eerste bestelling bij Highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
R Mijn Eerste Pc En Het Is Een 2600K Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
H mijn eerste wc setup, mijn eerste vragen Advies Waterkoeling Setup 4
E Mijn eerste mod Gallery & Build Logs 8
F Mijn eerste watercooling setup Waterkoeling 25
O mijn eerste waterkoelingset (graag advies) Advies Waterkoeling Setup 5
R Mijn eerste WC setje. Waterkoeling 14
E mijn eerste WC-setup...in welke case past het allemaaal ? Waterkoeling 20
M Mijn eerste Liquid Cooling System Waterkoeling 8
Alfist-GTV6 Mijn eerste bestelling, de beoordeling tot nu toe. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Mijn eerste watergekoelde PC... Advies Waterkoeling Setup 20
S Mijn eerste WC (CPU only) Core I7 965 Waterkoeling 29
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan