Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
low budget waterkoeling
Ik ben bezig met een nieuwe pc en daar wil ik waterkoeling in kan iemand een low budget waterkoeling voor mij samenstellen met cpu (vga) en ram waterblock
Aerocool xpredator evil black edition (oranje)
asus p8z68-v lx
ocz modstream 500w pro
G.Skill 16gb ddr3 - 1333 quad kit
intel core i7 2600k
sapphire hd6670 (11192-11-209)
samsung hn-m101mbb
mushkin mknssdcr60gb
-
als je low budget wil zou ik persoonlijk eerst beginnen met alleen je cpu. ram blokken is over het algemeen een visueel dingetje zo ver ik weet (tenzij je het mem nog vet gaat ocen).
Op je gpu zou je een universal block kunnen zetten +- zelfde prijs als een cpu blockje (denk alleen dat je beter af bent met daar gewoon een goede aftermarket lucht koeler op te zetten, of wat meer te investeren in een laatste generatie high end kaart of een huidige mid/high end).
-
Beginnend wc verslaafde
- Reputatie Macht
- 1
Als je echt low-budget wil dan kan je bijvoorbeeld een EK setje nemen. Daar zit goed spul in
en is makkelijk uitbreidbaar.
-
Setje voor je uitgezocht voor €169,27 met een 240mm radiator: Winkelwagen: low-budget CPU set
Voor ongeveer die prijs heb je ook al een kant en klaar custom set van EK:
€9.32 goedkoper dan de custom set een EK set met een 120mm radiator: EK-KIT H3O 120 LTX
Voor €15.68 meer als de custom set heb je een een EK set met een 240mm radiator: EK-KIT H3O 240 LTX
Het geheugen water koelen en low-budget gaan niet samen.
Watergekoeld geheugen wordt hoofdzakelijk alleen gedaan voor de looks en om de portemonnee verder te legen ivm waterkoelverslaving.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
bedankt voor dit setje heb alleen een paar dingetjes verandert zoals kleur slang en koelvloeistof en ik heb een psu bridging tool erbij gedaan voor het vullen
Labels voor dit Bericht
Forum Rechten