? in heb niks veranderd... maar oke, bedankt
? in heb niks veranderd... maar oke, bedankt

Aub verder kijken dan je neus lang is. Probleem is ook verholpen bij l3p en heb de juist instellingen bij jou er ook in gezet.
Ik heb op jou account in gelogd en probleem is nu weg.
Wat een vriendelijke reactie weer...
Als je de volgorde bedoeld, dan vind ik dat erg gek.
Wat dat heb ik namelijk al vanaf dag 1 en dat heeft dik 1 jaar prima gewerkt.

Weer? Eerste onvriendelijke reactie. En sorry daarvoor. Werk nu 7 dagen in plaats van 5 dagen... 6 dagen op de zaak en vandaag nog hele dag aan highflow. Ben het behoorlijk zat op dit moment.
En geef aub een duidelijk voorbeeld wat er niet goed is. Want ik snap het nu niet meer.
Np, zal eens ff wat gaan rond surfen en als ik iets tegenkom dan laat ik t wel ff weten. Thx!!!
Dacht dat je nog druk was met je werk daarom nog niets gezegd
Nee de reacties vallen nog steeds weg. Nog steeds na die autorefresh (die niet uit te zetten is) valt er steeds de bovenste reactie weg.
Het is voor mij bijvoorbeeld bijna onmogelijk om een startpost te wijzigen.
Ik gebruik Firefox en Bluefox skin.
Hoogstwaarschijnlijk komt het dus door die refresh plugin.
Ik heb nu de refresh plugin zo ingesteld, dat die niet automatisch refreshed na 5 seconden, maar dat je zelf op "Herlaad" moet klikken als je het wilt refreshen.
(zie de knop boven en onder de topic)
Daarmee moet het probleem als het goed is opgelost zijn, zou je het willen laten weten aub?![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Thanks Freddy
Eindelijk weer rust voor me als ik door een topic scroll
Als ik nu F5 gebeurd er niets.
Als ik op herlaad klik verdwijnt de eerste post :O
F5 is een functie van jouw browser en gaat buiten het forum om, dat zou eigenlijk gewoon moeten werken... hmm...
Ik kan nu even niks meer bedenken wat het nog meer kan zijn (hier werkt alles goed, IE9).
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Ik bedoel... met F5 gaat alles goed, refreshed hij de thread en blijft de post staan.
Met de "herlaad" knop dan verdwijnt de eerste post.
Dus voor mij is alles prima zo![]()

L3p kan jij aub voor mij een duidelijke screen shot maken van jou probleem, en als het kan liever een goed zichtbaar filmpje. Dan kan ik dit probleem bij de maker leggen zodat zei het kunnen fixen.

Probleem gevonden en ook op gelost.
Weet 100% zeker dat het bij JW ook op gelost is. Anders had die wel gereageerd.
Voor de gene die dit probleem nog steeds hebben aub even een PM sturen!!!
Moet wat verandert worden in jou eigen account instellingen.
:wouter: ! Oh die bestaat nog niet![]()