Zijn we al mee bezig
Ik had enkel de cache geleegd.
Mods uitzetten heb ik nog niet gedaan.
@ Wouter, de mods die afgelopen maand zijn toegevoegd kunnen we dan uitschakelen.
Want daarvoor is dit probleem niet eerder gemeldt, denk dus dat een van de laatste mods de oorzaak is.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Ik heb zojuist een aantal mods uit gezet die niet belangrijk zijn. Alleen de nieuwe tab postbit mod staat nog aan.
Als die uit gezet wordt dan hebben weer een lange postbit.
Is het nu over?

NOpe, ik heb oo als ik bij iemand op thnks heb gedrukt dat de foto's naar de originele groote gaan, en dus uit de automatische afbeelding verkleiner gaan.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ja dat heeft iedereen. Zal hier over een topic maken op DB forum.
Heb net thanks mod geupdate en Postbit Tab mod geupdate. Had gehoopt dat dit hielp maar helaas
Vanavond of morgen avond op een rustig tijdstip ga ik alle mods uit zetten. Ik zal voor die tijd even een mededeling geven hoe laat precies.