+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Marktplaats Regels

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15

Marktplaats Regels

Hallo allemaal,

Meeste van jullie hebben de regels van onze marktplaats forum door genomen.
    Helaas houdt niet iedereen zich aan de regels en dat stoort ons toch wel een beetje.

Deze regels zijn niet voor niks gemaakt. Jullie weten allemaal dat highflow een vrije community is met zo min mogelijk regels. Helaas moet je bij bepaalde dingen regels zetten om het netjes en goed te laten verlopen. Daarom hebben wij dus scherpe regels gemaakt voor de marktplaats forum.

Vanaf nu ga ik elke nieuwe verkoop topic door nemen om te kijken of alles volgens de regels gaat. Ja ik weet het kinderachtig! Helaas kan het niet anders. We willen gewoon dat alles goed loopt.

1• Alle juiste topic's worden met rust gelaten.
    2• Alle eigenaren van niet juiste verkoop topic's krijgen een PM met daar in dat zij 1 dag de tijd hebben om het aan te passen.
    3• Alle niet juiste topic's die ouder zijn dan 3 dagen worden verplaatst naar de Niet Juist gemaakt topic forum. Dit om orde te houden zodat we precies zien wat goed is en niet goed is.
    4• Alle verkoop topic's die ouder zijn dan 1 maand, waar niemand iets in plaatst, worden automatisch verwijdert door het forum (op dit moment nog niet actief. Moet nog kijken hoe dat werkt)

Ik hoop van harte dat iedereen zich aan de regels houdt. We willen een gezellige community waar alles goed loopt.

Check -> Te Koop

Met vriendelijke groet,

HighFlow.nl Management Team.
    Laatst gewijzigd door Wouter; 12-09-10 om 12:16.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Beetje aangescherpt:

2• Alle eigenaren van niet juiste verkoop topic's krijgen een PM met daar in dat zij 1 dag de tijd hebben om het aan te passen.

Geen 3 dagen mee maar 1 dag. Om te voorkomen dat leden hun spullen proberen te verkopen in 3 dagen.

4• Alle verkoop topic's die ouder zijn dan 1 maand, waar niemand iets in plaatst, worden automatisch verwijdert door het forum (op dit moment nog niet actief. Moet nog kijken hoe dat werkt)

Sommige leden verkopen specifieke dingen die niet iedereen nodig heeft. Het was eerst elke 2 weken worden de topic's verwijdert die niet meer gebruikt worden. Maar om er voor te zorgen dat die specifieke dingen ook verkocht worden hebben wij besloten dat het een maand wordt.

Helaas is er geen optie om het automatisch te verwijderen dus moet het met de hand doen.
    Laatst gewijzigd door Wouter; 12-09-10 om 12:19.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
    Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten