+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Kleine pics!

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12

Kleine pics!

Het valt me op dat sinds een tijdje alle plaatjes die op het forum geplaatst worden erg terug geschaald worden, een screenshot is niet meer te lezen.

Is dit gedaan om ruimte te bewaren ofzo??

Vind het best irritant, zeker als mensen een screenshot plaatsen die niet doorlinkt naar een plaatjes hoster.
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Als het goed is gebruik jij de blue-fox template. En bij deze is dat probleem ook verholpen
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Nice move. Had er ook al last van eerlijk gezged.

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    gelijk ff testen

Ze worden nog steeds 800x500... Ik gebruik de Breeze[fixed] template, toen ik hem naar bluefox zette waren de plaatjes weer goed...
    Dus als je de Breeze ook wilt fixen heb je mijn stem voor de "beste Mod Van De Maand"
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ow shit alleen van de normale breeze aangepast Is nu gefixed
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Senior Member B0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7
    daarom dat mijn foto's ineens wel joekels waren
    Greetz B0B0

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten