+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Forum upgraden. Offline voor kort tijd.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15

Forum upgraden. Offline voor kort tijd.

Goedendag dames en heren,

Ik wil even mededelen dat het forum soms offline kan gaan.

Ik ga zo snel mogelijk beginnen met upgraden van het forum naar 4.0.5. Hier voor moet ik zeker weten het forum voor onbepaalde tijd offline gooien (denk iets van 30 min)

Ook zullen de meeste addons (90%) verwijdert worden. Enkelen zijn zo gemaakt dat ik ze zonder te verwijderen meteen kan updaten. Helaas hebben de oude addons dit niet en die moeten compleet verwijdert worden.

Mijn excuses alvast voor het ongemak. Dit gaat helaas een tijdje duren. Een tijdje is meerdere dagen dus. (of korter als alles mee zit)

Mvg,

Wouter.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Zojuist begonnen met het verwijderen van de mods. Deze moeten verwijdert worden voor dat ik kan beginnen met upgraden van het forum.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten