+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Editen errors en posten zeer langzaam

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    6.025
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28

Editen errors en posten zeer langzaam

Freddy, ben je een onderhoudt aan het uitvoeren? Posts editen gaat niet meer, ik zie een paar woorden en letters en rest van het bericht is foetsie.

Nieuwe posts worden pas na 3x refreshen zichtbaar?
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Er was geen onderhoud bezig, misschien een tijdelijke storing bij een van de ISP's, ik heb er nu geen last van.
    Heb jij er nog last van?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    6.025
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Nee op dit moment niet, maar ik moet wel zeggen dat het wel op m'n werk was met IE. Nu thuis met FF geen probleem, wel raar omdat ik er anders nooit last van heb.
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten